AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg trenger nye hverdagssko, som har god demping, da jeg sliter med smerter i føttene. Jeg synes det er så vanskelig å finne noen som er gode nok, og fine nok! Jeg har Reebok Easytone(?) nå, og de begynner å bli så slitte.. synes kanskje de ser litt klumpete ut på foten også.. Anonymous poster hash: 861f9...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 sko som i joggesko eller sko med demping? Vil gjerne ha tips om alle sko, som kan brukes til hverdags :-) Men høye heler og slikt kan jeg bare glemme å gå i.. Anonymous poster hash: 861f9...a0d
Viktualia Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Har du vært hos en fysioterapeut og diskutert smertene dine? Det kan godt være at spesialtilpassede såler vil hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Har du vært hos en fysioterapeut og diskutert smertene dine? Det kan godt være at spesialtilpassede såler vil hjelpe. Ja, og jeg har innleggssåler i skoene mine :-) Jeg vil ikke ha oppbygde sko, det er stygt, og jeg har bare dårlige erfaringer med det, som at de løsner i limet etterhvert og slikt :-/ Anonymous poster hash: 861f9...a0d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Jeg trenger likevel sko som demper litt, ellers klarer jeg ikke å gå særlig mye iallefall.. Anonymous poster hash: 861f9...a0d
Vincent Valentine Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Hvis det er joggesko du er ute etter kan jeg sterkt anbefale Hoka, disse får du ihvertfall på Olympia Sport. de er kjempe gode å gå i!
Wonders Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Geox har mye flott og mykt. Tror mange ikke får skikkelig hjelp når de er i skobutikker. Ikke gå innom økonomisko, bianco eller din sko. Gå i en skikkelig en med ordentlige sko. Så ber du om nette myke sko som passer ei tuppe som deg. Kommer de bærende på kjærringsko så ta en runde selv å titt, velg deg noen modeller og du kjenner skoens lest og demping i løpet av sekunder... Det er ikke så vanskelig om man vet hvorman skal gå. Mener jeg svarte på det i stad, men i hvertfall er Gabor, Högel, Ecco, Reiker; Jenny Ara, myke og gode.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Hvis det er joggesko du er ute etter kan jeg sterkt anbefale Hoka, disse får du ihvertfall på Olympia Sport. de er kjempe gode å gå i! Likte ikke utseendet på dem, dessverre.. Geox har mye flott og mykt. Tror mange ikke får skikkelig hjelp når de er i skobutikker. Ikke gå innom økonomisko, bianco eller din sko. Gå i en skikkelig en med ordentlige sko. Så ber du om nette myke sko som passer ei tuppe som deg. Kommer de bærende på kjærringsko så ta en runde selv å titt, velg deg noen modeller og du kjenner skoens lest og demping i løpet av sekunder... Det er ikke så vanskelig om man vet hvorman skal gå. Mener jeg svarte på det i stad, men i hvertfall er Gabor, Högel, Ecco, Reiker; Jenny Ara, myke og gode. Takk for svar! Har ikke prøvd ut noen av disse merkene før, så de skal sjekkes ut! :-) Anonymous poster hash: 861f9...a0d
Vincent Valentine Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Likte ikke utseendet på dem, dessverre.. Takk for svar! Har ikke prøvd ut noen av disse merkene før, så de skal sjekkes ut! :-) Anonymous poster hash: 861f9...a0d Hehe nei de er litt spesielle :-) veldig flashy! men fantastisk gode å gå i :-)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Nike shox Har hatt det før, har lyst på et par til. Men jeg finner de nesten ingen steder lenger!? Har ihvertfall bare sett hvite, eller andre fæle farger når jeg har lett etter slike i det siste. Men må ha enda et par sko da, som er mer nøytrale i tillegg :-) Anonymous poster hash: 861f9...a0d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Jeg anbefaler Ecco, supre sko rett og slett Nettside her Tror de har butikk i de fleste større byer også + at mange andre skobutikker selger Ecco. Anonymous poster hash: 69005...887
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Både ecco og Rieker har gode sko.
Pooo Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Dersom du har mye smerter i hælen bør du holde deg unna shox. Det er viktig å finne ut hvilken pronasjon du har. Det kan ofte ha noe å si for hvordan foten oppfører seg, og om foten blir sliten etc, som igjen kan påføre smerter. En slik test kan du ta i alle butikker hvor de selger løpesko,bare spør betjeningen. Jeg anbefaler deg å kjøpe en løpesko, mange av disse er og blitt mer nette med årene og ser relativt bra ut på foten. 1
minienthe Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 jeg har sverget til ecco sine "light" i mange år siden jeg jobbet på steinharde gulv og har feil fotstilling, disse reddet dagen min mange ganger. jeg fikk mildt sagt sjokk når jeg fikk anledning til å prøve disse fra ellos, like gode som ecco sine til en vesentlig lavere pris.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Dersom du har mye smerter i hælen bør du holde deg unna shox. Det er viktig å finne ut hvilken pronasjon du har. Det kan ofte ha noe å si for hvordan foten oppfører seg, og om foten blir sliten etc, som igjen kan påføre smerter. En slik test kan du ta i alle butikker hvor de selger løpesko,bare spør betjeningen. Jeg anbefaler deg å kjøpe en løpesko, mange av disse er og blitt mer nette med årene og ser relativt bra ut på foten. Takk for tips, jeg skal ta meg en tur innom en sportsbutikk i morgen og høre om å få ta en slik test! :-) Jeg kan ikke huske at jeg fikk mer vondt av å bruke de gamle shoxene mine, men det er vel verdt å få tatt denne testen, og prøve sko som kanskje er bedre likevel. jeg har sverget til ecco sine "light" i mange år siden jeg jobbet på steinharde gulv og har feil fotstilling, disse reddet dagen min mange ganger. jeg fikk mildt sagt sjokk når jeg fikk anledning til å prøve disse fra ellos, like gode som ecco sine til en vesentlig lavere pris. De Eccoskoene likte jeg kjempegodt! Skal se om jeg finner de i noen av butikkene på senteret jeg skal til i morgen, slik at jeg får prøvd dem :-) De gamle Easytone skoene mine må i alle fall byttes ut, det er slike "hulrom" til stortærne mine i dem, det er ubehagelig. Anonymous poster hash: 861f9...a0d
minienthe Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 bare vær obs på at damemodellen er smalere en herremodellen så hvis du har str 40/41 så kan det lønne seg å prøve herremodellen istedet. de er helt like i utseendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå