AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Var hos daten min i går kveld, og vi hadde det veldig koselig. Etter hvert måtte jeg låne toalettet hans, og det var tydelig at det ikke var vasket, da det var bæsjemerker nedover hele toalettet i bunn. Hva skal jeg tenke? Anonymous poster hash: deae3...869
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 At han er mann. De ser ikke på bæsj som skittent og ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Opplevd det med mange menn, for å si det sånn. Det er noe de ikke skjønner med toalettvask, noen av dem. Han forrige jeg opplevde det med tok poenget da jeg skrubbet doen hans da jeg gikk på den. Neste gang jeg kom på besøk var badet strøkent. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 1
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 (endret) Opplevd det med mange menn, for å si det sånn. Det er noe de ikke skjønner med toalettvask, noen av dem. Han forrige jeg opplevde det med tok poenget da jeg skrubbet doen hans da jeg gikk på den. Neste gang jeg kom på besøk var badet strøkent. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 whops, hadde han hatt damebesøk da? Busted! Endret 14. august 2013 av Badebuksa
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 whops, hadde han hatt damebesøk da? Busted! Nei, han sa til meg at han hadde vasket toalettet denne gangen siden han la merke til at jeg tok frem dobørsten for å skrubbe. Han er meget forelsket i meg. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Helt vanlig for menn å ikke bruke dasskost. Anonymous poster hash: e8155...c6d 2
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Nei, han sa til meg at han hadde vasket toalettet denne gangen siden han la merke til at jeg tok frem dobørsten for å skrubbe. Han er meget forelsket i meg. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 hehehe.. Jaja... Han ønsker seg vel en vaskekjerring da, kjente det brant i hjertet da han så det nyvaskede toalettet! vent noen mnd, så er skrubbejobben din igjen 1
pressplay Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Vasker alltid dassen og vasken før damebesøk. Rer opp sengen og går kjapt over med støvsugeren. Rydder/hiver alt rot inn på roterommet og lukker døren. Såpass har jeg lært meg 5
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 (endret) Eksen min vaska aldri etter seg, og dreit massivt flere ganger daglig. Jeg sa ifra, og han sa han skulle skjerpe seg. Neste gang jeg skulle på do ser jeg at doet er rent selv om han har vært å bajsa. Nice, tenker jeg, før jeg ser over på dobørsten. Den var full av papir (!!!!!!) og store bæsjklumper. Da klikka jeg en god del. Hva pokker er det som feiler de? Man skyller jo ned før man begynner å vaske!! Endret 14. august 2013 av Version 2.0 2
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Eksen min vaska aldri etter seg, og dreit massivt flere ganger daglig. Jeg sa ifra, og han sa han skulle skjerpe seg. Neste gang jeg skulle på do ser jeg at doet er rent selv om han har vært å bajsa. Nice, tenker jeg, før jeg ser over på dobørsten. Den var full av papir (!!!!!!) og store bæsjklumper. Da klikka jeg en god del. Hva pokker er det som feiler de? Man skyller jo ned før man begynner å vaske!!hahaha, det skulle stå der og godgjøre seg ja.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Vasker alltid dassen og vasken før damebesøk. Rer opp sengen og går kjapt over med støvsugeren. Rydder/hiver alt rot inn på roterommet og lukker døren. Såpass har jeg lært meg Husk rent sengtøy også da Anonymous poster hash: 147f9...af3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Vasker alltid dassen og vasken før damebesøk. Rer opp sengen og går kjapt over med støvsugeren. Rydder/hiver alt rot inn på roterommet og lukker døren. Såpass har jeg lært meg Skulle bare mangle for vi som bor alene da, jeg er kanskje ikke så flink og grundig som mor og søster, men prøver så godt jeg kan. Helt vanlig for menn å ikke bruke dasskost. Anonymous poster hash: e8155...c6d Akkurat som at damer ikke klarar å ta ned dosetet? Anonymous poster hash: d0fb1...131
Gjest Houdini Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 ÆSJ! Dette skjedde med en jeg var på datern med, så utrolig gross. Han lærte etter hvert, heldigvis, men ble litt sjokkskadet. Hvis jeg får besøk av en potensiell mann er doen det første jeg vasker, grundig med Zalo. Selv om jeg alltid bruker dokosten har toalett en tendens til å bli misfarget etter en liten stund. o.O Jeg bor sammen med noen så vet ikke om det er meg eller ham som står for misfargingen. Jaja, alle bæsjer.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 hehehe.. Jaja... Han ønsker seg vel en vaskekjerring da, kjente det brant i hjertet da han så det nyvaskede toalettet! vent noen mnd, så er skrubbejobben din igjen Nei, han har det rent og pent hjemme og klarer fint å vaske selv, men mannfolk har det med å glemme å bruke dobørste. Snakker om en mann som tar oppvasken selv, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Nei, han har det rent og pent hjemme og klarer fint å vaske selv, men mannfolk har det med å glemme å bruke dobørste. Snakker om en mann som tar oppvasken selv, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 ein får sjå...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Husk rent sengtøy også da Anonymous poster hash: 147f9...af3 Tenkte det samme Men det var en tråd om akkurat det samme for ikke lenge siden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=757483&page=1 Anonymous poster hash: 4e87a...1d3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 ein får sjå... Han har levd alene i ti år og det ser alltid strøkent ut. Du var da fryktelig negativ? Anonymous poster hash: 89ab2...aa2 1
Gjest Houdini Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Det viktigste 1. Ren dass 2. Rent sengetøy 3. Fritt for matrester og matflekker
pressplay Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Husk rent sengtøy også da Anonymous poster hash: 147f9...af3 Hvorfor det? Skal jo ikke ha sex på første daten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå