Snefrid Frost Skrevet 29. april 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 29. april 2004 Takk skal du ha, Mossa. For meg var det bare en morsom og positiv opplevelse som absolutt ikke har gitt varige men av negativ karakter. En del merkelige og bedrevitende synspunkter i denne tråden, derimot, har gitt det. :-( Kanskje KG burde etablere et nytt forum for de som ønsker å drepe all sex-glede. Ser ut til at det kan få mange aktive brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 29. april 2004 #82 Del Skrevet 29. april 2004 De fleste jeg kjenner har på ett eller annet tidspunkt lekt seg med diverse frukter/grønnsaker. Aldri hørt at det er skadelig på noen slags måte...og ingen jeg kjenner har noen varige mèn etter det heller!! Wow... og de fleste du kjenner FORTELLER deg faktisk sånne ting? *se for seg arbeidskollegaer, lærere, familie etc storme bort til Mossa for å fortelle om sine siste erotiske opplevelser med appelsiner - eller hva de nå bruker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #83 Del Skrevet 29. april 2004 Holder meg til vibratorer jeg gitt. Nå vant jeg gavekort på erotikknett også da' date=' så da blir det en ny [/quote'] Skriver du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 29. april 2004 #84 Del Skrevet 29. april 2004 Wow... og de fleste du kjenner FORTELLER deg faktisk sånne ting? *se for seg arbeidskollegaer, lærere, familie etc storme bort til Mossa for å fortelle om sine siste erotiske opplevelser med appelsiner - eller hva de nå bruker* Nei, men du vet at enkelte kan man dele slike ting med!! Og venninnene mine har ingen problemer med å fortelle slikt om seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #85 Del Skrevet 28. januar 2014 Æsj! Nå ble jeg kvalm Anonymous poster hash: 64ae8...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hed85 Skrevet 28. januar 2014 #86 Del Skrevet 28. januar 2014 Er vel ikke så ille å bruke banan? Ei heller å spise den etterpå.... Ei jeg hadde sex med engang syntes utstyret mitt ble for lite... Hun fikk agurk i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 29. januar 2014 #87 Del Skrevet 29. januar 2014 Minner meg om sansenes rike, når hun "verpet" egg som han spiste 8) Var ikke det den filmen der hun endte opp med å kappe av han kuken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå