Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2004 #61 Skrevet 23. april 2004 Jepp, blir ofte litt kjedelig, når du vet hva du egentlig kunne fått liksom
Snefrid Frost Skrevet 23. april 2004 Forfatter #62 Skrevet 23. april 2004 Tror nok det hadde vært vanskelig å få den inn hvis den hadde ligget i kjøleskapet først og blitt brun, dvask og klissete. Men i vårt tilfelle gled den lett inn, kanskje fordi jeg var ganske våt på de tidspunktet. Men selvsagt kunne den ikke brukes som en hvilken som helst dildo. Etter at den var kommet på plass, gjorde jeg knipeøvelser slik at han kunne få en ny munnfull etter hvert som han spiste. Skjønner ikke særlig av de som kommer med merkelige motforestillinger og konstruerte problemer om det vi gjorde. Mitt råd: Hvis dere ikke har noe annet å gjøre enn å rakke ned på andres sexliv, så hold meningene for dere selv. Eller dere er kanskje misunnelige for at noen av oss er så heldige å ha en kreativ sengepartner. :hjerter2:
Gjest Phair Skrevet 23. april 2004 #63 Skrevet 23. april 2004 Jeg skjønner heller ikke all "dissingen" fra enkelte her. Fortsett med bananen deres og kanskje dere kan ta steget videre med ananas?
la Flaca Skrevet 23. april 2004 #64 Skrevet 23. april 2004 Min kjære er da også høyst orginal i senga hva angår å inkludere diverse "penissubstitutter" i akten, men jeg skjønner ikke hva som er så sexy med å skvise ut en skrelt banan, og se han slafse den i seg lissom... :-? Mulig det er jeg som er ignorant.
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #65 Skrevet 23. april 2004 Min kjære er da også høyst orginal i senga hva angår å inkludere diverse "penissubstitutter" i akten, men jeg skjønner ikke hva som er så sexy med å skvise ut en skrelt banan, og se han slafse den i seg lissom... :-? Mulig det er jeg som er ignorant. Det er bedre å være ignorant enn ignorert. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #66 Skrevet 23. april 2004 jeg skjønner ikke hva som er så sexy med å skvise ut en skrelt banan, og se han slafse den i seg lissom... :-? . Ikke jeg heller..
kajira Skrevet 23. april 2004 #67 Skrevet 23. april 2004 PATRICIA: Hvordan foreslår du ananasen servert/fortært? Har et par kolleger som mener sa i en diskusjon på forrige julebord at sex er godt, men ikke morsomt. Tror jeg skal henvise de hit, jeg.....
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #68 Skrevet 23. april 2004 Ananas? Det er jo kjempefarlig for slimhinnene!!!! Seriøst; det er skadelig!
kajira Skrevet 23. april 2004 #69 Skrevet 23. april 2004 Var det jeg tenkte også, men ettersom hun nevner det kan det sikkert bruke stil noe morsomt det også. Et fruktfat blir aldri mer det samme etter dette.....
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #70 Skrevet 23. april 2004 . Et fruktfat blir aldri mer det samme etter dette..... Desverre.. :-?
lille mor Skrevet 23. april 2004 #71 Skrevet 23. april 2004 Ananas? Det er jo kjempefarlig for slimhinnene!!!! Seriøst; det er skadelig! Uffameg!!
Gjest Phair Skrevet 23. april 2004 #72 Skrevet 23. april 2004 Ananas? Det er jo kjempefarlig for slimhinnene!!!! Seriøst; det er skadelig! Døh, seriøst, søk litt spenning i hverdagen da
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #73 Skrevet 24. april 2004 Huff og huff. Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden? Det der hørtes helt forferdelig ut. Jeg regner meg som rimelig åpen for nye ideer, men skvise...banan...slafse...æsj!
Gjest glad-pervo Skrevet 24. april 2004 #75 Skrevet 24. april 2004 Synes det er kjempeflott når folk tørr å utforske og leke seksuelt uten å la seg hemme av andres trangsynthet og fordommer Jeg synes også det er kjempedeilig å spise en skrelt banan ut av skjeden til kjæresten min, og vi gjør dette ikke så rent skjeldent som en del av forspillet. Å slikke sjokoladesaus av "strategiske områder" på hverandre er an annen av våre favorittleker. Noe annet vi også gjør en sjelden gang er at jeg bruker en slags "sprøyte" med gummislange til å sprøyte f.eks. vaniljekrem inn i rompa hennes (etter at hun har rengjord seg grunndig selvfølgelig) og så slikker det i meg mens hun sakte presser det ut. Deilig! Regner med at mange vil gå ammokk med spy-smilyene nå, men det får de bare gjøre. Jeg og kjæresten min følger vår smak og behag og har det utrolig flott sammen med å leke og utforske hverandres lyster og fantasier
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #78 Skrevet 28. april 2004 hadde kanskje vært geit om han ikke skrellet den, men
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #79 Skrevet 28. april 2004 hadde kanskje vært litt mindre kvalmt viss han ikke hadde skrellet den
Mossa Skrevet 28. april 2004 #80 Skrevet 28. april 2004 De fleste jeg kjenner har på ett eller annet tidspunkt lekt seg med diverse frukter/grønnsaker. Aldri hørt at det er skadelig på noen slags måte...og ingen jeg kjenner har noen varige mèn etter det heller!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå