Gå til innhold

Banan-sex

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Holder meg til vibratorer jeg gitt. Nå vant jeg gavekort på erotikknett også da, så da blir det en ny :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Det mest kinky eg har prøvd er elektrisk tannbørste... :ler:

:oops: Jeg også... Eksmannens, etter at han hadde vært veldig slem, og så satt jeg den pent tilbake på plass uten å vaske den etterpå 8) Det var det beste med hele greia, selve børstinga var ikke akkurat noe å rope "hurra hei og hopp for" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette det man kaller en banan-splitt??? :klø:

Tannbørstetrikset var litt kult da... :sjarmor:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det var ikke det å stikke en grønnsak oppi der jeg fant mest sjokkerende, men å spise den etterpå. Ikke den dipp-sausen jeg vile ha foretrukket, men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matsex er deilig det. Jeg har brukt både agurk, banan og stearinlys (selv om det ikke er mat da) på jenter jeg har vært med. Banan er kinkig. Den blir jo myk da. Uten skall må det jo være helt håpløst. Blir lett litt grisete. Men sex er jo egentlig grisete i utgangspunktet så hva er litt banan i tillegg. Og selvfølgelig skal den inn i munnen etterpå. Det er jo en del av leken jo.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Amsterdam finnes det visst en sexplass der en utfører nettopp denne bananleken, så det er folk som betaler i dyre dommer for å få spise banan, på en kinkig måte faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbørste trikset fungerer ganske bra det! :ler:

Ellers så syns jeg ikke at banan hørtes helt trygt ut, eller rettere sagt, jeg vet at det ikke alltid er like trygt!

Vennina mi prøvde dette ut og den knakk inni henne..! Måtte til legen å hente den ut igjen! :hoho:

Glad det ikke var meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bekymringene for renslighet skjønner jeg lite av. Mht. hygiene kan da dette kanikke være annerledes enn normal oralsex. :klaske:

Må innrømme at jeg ikke tenkte så mye på hvordan han opplevde å spise bananen mens vi holdt på. Hadde mer enn nok med å få den ut og kjenne på at han spiste bananen og meg. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Tannbørste trikset fungerer ganske bra det! :ler:

Ellers så syns jeg ikke at banan hørtes helt trygt ut, eller rettere sagt, jeg vet at det ikke alltid er like trygt!

Vennina mi prøvde dette ut og den knakk inni henne..! Måtte til legen å hente den ut igjen! :hoho:

Glad det ikke var meg!

Kvifor må ein på død og liv skrelle desse bananene då? Er vel tryggare å ha dei inni med skallet på, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Bananskall, smaker ikke så godt det heller! :wink:

Ellers har jeg ei venninne som gjorde samme greia med druer, ho "poppa" dem ut og inn i munnen på kjæresten (OG NEI, det var ikke en sånn "meg" venninne...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maetzii ii
Alle bekymringene for renslighet skjønner jeg lite av. Mht. hygiene kan da dette kanikke være annerledes enn normal oralsex. :klaske:

Med mindre du er VELDIG vid der nede, så må da det bli sittende fast iallefall litt bananrester? Og de er da nødt til å råtne opp ganske kjapt?! Råtne bananer er IKKE deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:) Det må jo være en grunn til at flere "sexguruer" anbefaler skrelte bananer, ikke for modne som sex-leketøy... Tror ikke de sitter fast, men at de glir lett, jeg. Slutt å herse med Snefrid nå, hun kom bare med en for henne positiv erfaring!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:) Det må jo være en grunn til at flere "sexguruer" anbefaler skrelte bananer' date=' ikke for modne som sex-leketøy... Tror ikke de sitter fast, men at de glir lett, jeg. Slutt å herse med Snefrid nå, hun kom bare med en for henne positiv erfaring![/quote']

Anbefaler dei verkeleg skrelte bananer når det finnes så mykje fint i plastikk?? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler dei verkeleg skrelte bananer når det finnes så mykje fint i plastikk?? :riste:

......og ikke minst stearinlys!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Tror det var en av de tingene som "funket" utenom sexleketøy... Husker ikke ordrett. leste det i et blad da jeg bodde i England, og tenkte gisp.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maetzii ii

Vel, jeg mente faktisk det jeg skrev seriøst... Med mindre det var en mini-banan hadde jeg ikke fått den INN engang, og å få den inn og så ut igjen uten å legge igjen den aller minste rest hørtes veldig lite sannsynlig ut..

Dere som har prøvd; merket dere ikke den aller minst anntydning til rar lukt i dagene etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...