Snefrid Frost Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Ref. tråden om å fantasere. I påsken var vi alene på hytta, og koste oss litt foran peisen bl.a. med en dildo som hadde overvintret der. Fortalte om at jeg fantaserte om å bli tatt med en banan. Neste dag kom min kjære tilbake med flere bananer fra butikken. "Hva skal du med disse?" spurte jeg. "Hva tror du?" spurte han tilbake. "Spise dem, selvsagt," sa jeg på ert. Vet dere hva han gjorde? Han tente opp på peisen, kledde meg naken og la meg på gulvteppet. Litt fingring gjorde meg skikkelig opphisset og våt. Og så tok han en banan, men brukte den slett ikke slik jeg trodde han skulle. Han skrelte den før han fikk den på plass inne i meg. Og så ba han meg presse den sakte ut slik han kunne spise den. :o Og det gjorde han! Etter måltiden tok han meg hardt og godt. Begge fikk en kjemporgasme etter kort tid. Noe av de mest kinky jeg har gjort. :oops: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 herregud........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 Og jeg som hadde tenkt å spise lønsj nå! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. april 2004 #6 Del Skrevet 22. april 2004 Vel vel! Den varianten har jeg aldri hørt om før. Freskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #7 Del Skrevet 22. april 2004 Og jeg som hadde tenkt å spise lønsj nå! :o Brødskive med banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #8 Del Skrevet 22. april 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 22. april 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg skal ut til lunsj med mannen min nå. Tror dette måltidet blir mer ordinært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #10 Del Skrevet 22. april 2004 Minner meg om sansenes rike, når hun "verpet" egg som han spiste 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2004 #11 Del Skrevet 22. april 2004 Takk for den, Alex! *bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #12 Del Skrevet 22. april 2004 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 22. april 2004 #13 Del Skrevet 22. april 2004 wow :o Høres gøy ut, men tror jeg ville kviet meg.... "grøss" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #14 Del Skrevet 22. april 2004 hehehe - denne var festlig. Hvorfor er det ? Hva er egentlig forskjellen på å lepje i seg saftene hennes direkte og å få dem på en banan som spises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #15 Del Skrevet 22. april 2004 hehehe - denne var festlig. Hvorfor er det ? Hva er egentlig forskjellen på å lepje i seg saftene hennes direkte og å få dem på en banan som spises. Fordi fuktig banan er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #16 Del Skrevet 22. april 2004 Åååja - hehe, men kanskje den ikke rakk å bli så veldig fuktig? hmmm..... tror ikke jeg ville spist en banan som hadde vært på tur på innsiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 22. april 2004 #17 Del Skrevet 22. april 2004 Ekle menneskene.... :klø: Dessuten er det helsefarlig å ha sånne ting du ikke vet er rene og uten bakterier DER og tenk om den satt seg fast/knakk? hva ville du gjort? gravd ut med skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 22. april 2004 #18 Del Skrevet 22. april 2004 Jezuz...Spesiell handling det der..!! Vet hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg spiser banan ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #19 Del Skrevet 22. april 2004 Synes denne tråden var festlig jeg! Å onanere med skrelte og uskrelte bananer er meget vanlig, leste en undersøkelse over "hva damer bruker" og bananer toppet lista sammen med agurker, under "vanlig leketøy". Skal vedde på at flere av dere som er oversjokkert over dette her har prøvd vel så kinky ting på lekerommet Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #20 Del Skrevet 22. april 2004 Synes denne tråden var festlig jeg! Å onanere med skrelte og uskrelte bananer er meget vanlig, leste en undersøkelse over "hva damer bruker" og bananer toppet lista sammen med agurker, under "vanlig leketøy". Skal vedde på at flere av dere som er oversjokkert over dette her har prøvd vel så kinky ting på lekerommet Klem Glammy Det mest kinky eg har prøvd er elektrisk tannbørste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå