AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Har du erfaring med disse? Vurderer å kjøpe en brukt (som har stått på en hytte i 2 år) Den koster 6995 ny. Hun som selger den vil ha 3000 for den. Jeg syntes det er mye for en 2 år gammel sofa. Selv om trekket er vaskbart. Jeg spurte om vi kunne møtes på midten til 2650 men hun fortsetter å mase på prisen. Hva mener dere? http://livingbloggen.blogspot.no/2011/11/trend-spisesofa.html Her er spisesofaen. Er denne tidløs, ville du droppet det? Trenger råd fra noen som har peiling eller har en slik, klarer ikke bestemme meg. Anonymous poster hash: 34ec7...0a8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Jeg kjøpte den å fikk den til den prisen jeg bydde på. Den koster 7000 ny (på salg) 9000 ellers. Er det noen som har en slik ved spisebordet??? Anonymous poster hash: 34ec7...0a8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg har Newbury spisestuesofa i spisestuen min og angrer ikke en dag på at jeg kjøpte den 3000 kr synes jeg det ikke er noe å si, det er under halve prisen det. For å være ærlig, synes jeg det blir litt flisespikkeri fra din side. Det er nå min mening Anonymous poster hash: c313b...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå