Gå til innhold

Å ikke få den man vil ha:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takle det?

Den personen du vil ha, vil ikke ha deg.

Det gjør ufattelig vondt :(

Anonymous poster hash: e3550...433

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Man kan ikke få alt man vil ha, og det takler jeg helt fint

• Liker 4
Skrevet

Det skjer alltid med meg, men jeg har på en måte innfunnet meg med at jeg er problemet. Så nå prøver jeg å være så kynisk som mulig i realsjoner, så jeg slipper å innbille meg at det skal vare.

Anonymous poster hash: 52463...101
Skrevet

Hvordan takle det?

Den personen du vil ha, vil ikke ha deg.

Det gjør ufattelig vondt :(

Det er jeg jammen enig i du! ;-/

Det dumme er at vi ikke kan styre følelsene...

• Liker 4
Gjest Vena Cava
Skrevet

Man kan ikke få alt man vil ha, og det takler jeg helt fint

Da vil du det ikke nok.

Og ja ts, å ikke få den man forguder og ønsker å dele livet sitt med suger. Føler med deg :(

Skrevet

Man får ikke gjort så mye mer enn å ta tiden til hjelp.. :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det her er fjernt for meg.... Dette var en hard lærdom flere ganger i tenårene. Jeg tror det førte til at jeg lærte meg å gi slipp og gå videre. Det å ha øynene rettet fremover og se etter nye erobringer er en så mye bedre følelse enn å bli hengene fast i hva som kunne ha vært.

• Liker 1
Skrevet

Det her er fjernt for meg.... Dette var en hard lærdom flere ganger i tenårene. Jeg tror det førte til at jeg lærte meg å gi slipp og gå videre. Det å ha øynene rettet fremover og se etter nye erobringer er en så mye bedre følelse enn å bli hengene fast i hva som kunne ha vært.

Du har veldig mange fine svar på ting :) Men hvordan komme over den som ikke er bra for deg? Har det også som ts.. blir bare dumpa igjen og igjen. De jeg vil ha kan jeg ikke få, de jeg kan få vil jeg ikke ha.

Anonymous poster hash: d266f...f3c

Skrevet

Fordi du er mann.

• Liker 6
Skrevet

Takk for svar.

Må vel bare ta tiden til hjelp.

Klarer ikke se etter nye gutter, helt uinteressert. Han er perfekt i mine øyne, og jeg vil ikke ha noen andre :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Da vil du det ikke nok.

Og ja ts, å ikke få den man forguder og ønsker å dele livet sitt med suger. Føler med deg :(

Nope, alle kan ikke få hva de vil i livet selv om de jobber aldri så hart for det. Det er en myte fremsatt av diverse livstilseksperter og vellykkede som selv ikke akkurat har gjort det bra uten nettverk/forutsetninger for å gjøre det bra.

Ser man ut som et takras kan man ikke regne med å bli sammen med en modell. Har du dyskalkuli blir man nok ikke den neste Einstein. Noen få greier kanskje å trosse manglende fortusetninger, men husk at for hver suksesshistorie man leser om er det minst 10 som ikke greide det. Men det er jo ingen som har sagt at verden er rettferdig heller, slik er det bare.

Anonymous poster hash: bd61f...33c

• Liker 5
Skrevet

Skjønner hva du mener, TS. Føler med deg :klem:

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Da vil du det ikke nok.

Det er fint å vite at du kan fortelle meg dette. Hva skulle jeg gjort uten at du forteller meg hva jeg virkelig føler.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Den her meningen er ganske upoulær, men når folk ikke får den de sikter seg ut, så er det fordi de har siktet for høyt. Det gjelder menn som kvinner.

Endret av Gjest
Skrevet

His loss.

Har ei venninne som i begynnelsen av tjueåra ikke var spesielt pen, ikke visste hva hun ville med tanke på høyere studier og ble ditchet av en fyr som trodde han var så bra. Venninna mi hadde selvfølgelig en bedre personlighet enn han noen gang kommer til å få, men nå er hun også overfladisk sett bedre enn ham, og han har prøvd å få henne på kroken igjen. Hun har nå kjæreste og finnes selvfølgelig ikke interessert.

Skjønner at det gjør vondt, men ikke bruk tida på å sørge over noen som ikke vil ha deg. Det er flere i fisk i havet, og hvis han ikke vil satse på deg var han neppe den rette. :)

Kanskje ikke beste sammenligningsgrunnlaget, men når jeg har kommet ut av et brudd tenker jeg ofte at jeg aldri vil finne noen igjen, men det går som regel over etter ei stund. Ta tiden til hjelp:)

• Liker 3
Gjest Vena Cava
Skrevet

Det er fint å vite at du kan fortelle meg dette. Hva skulle jeg gjort uten at du forteller meg hva jeg virkelig føler.

Men herrefred da. Er du hårsår eller..?

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Men herrefred da. Er du hårsår eller..?

Nei er du ?

• Liker 2
Gjest Vena Cava
Skrevet

Den her meningen er ganske upoulær, men når folk ikke får den de sikter seg ut, så er det fordi de har siktet for høyt. Det gjelder menn som kvinner.

Sikter for høyt iforhold til utseende tenker du på eller hvor bra person man er?

Er ofte andre grunner til at man ikke får den man vil ha. Trenger jo langt ifra alltid å bety at man ikke "når opp" til den personen intellektuelt eller fysisk/utseendemessig.. mener du det?

Skrevet

Sikter for høyt iforhold til utseende tenker du på eller hvor bra person man er?

Er ofte andre grunner til at man ikke får den man vil ha. Trenger jo langt ifra alltid å bety at man ikke "når opp" til den personen intellektuelt eller fysisk/utseendemessig.. mener du det?

Utseendet, først og fremst. Aldri hørt noen si at de renner etter en fordi de har så mye bedre personlighet enn en selv.

Skrevet

Også når man blir ditchet for noen som åpenbart er dårligere enn seg selv? Objektivt sett..

Anonymous poster hash: 19245...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...