Bex Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei! Jeg er så lei av øyeskygge som forsvinner/striper seg. Har forstått at primer er tingen? Noen med kombinasjons/fet hud som kan anbefale en primer og øyeskygge? Har blå øyne og mørkeblondt hår og har så lyst å lære meg å lage sotet øye. Er det bruntoner jeg bør gå for? Drømmer om en festsminke som sitter litt lengre enn vorspielet...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Artdecos eyeskyggeprimer er tingen. Øyeskyggene også for den del.
misscandy Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Primer is the way to go! Too faced sine er de beste i min mening, men om du ikke vil bestille fra internett er artdeco sin eyeshadow primer på krukke veldig fin for oss med fet hud Kan kjøpes på nesten alle parfymeriet butikkene, og den koster bare 150 kroner eller noe sånt.
Bex Skrevet 14. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2013 Takk for tips, begge to!! Da blir det shopping av Artdeco etterpå (og øvelse i to dager før selskap i helga!)
Polymorph Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jeg bruker Too Faced sin, og er ganske fornøyd med den :-) https://www.toofaced.com/p-547-shadow-insurance-lemon-drop-eye-shadow-primer.aspx
Djungelvrål Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Bruker Blink sin, veldig fornøyd. Brukt den i årevis. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/Oeyeskygge/Blinc-Eye-Shadow-Phase-One.htm
Nerine_ Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Artdecos eyeskyggeprimer er tingen. Øyeskyggene også for den del. Nå har jeg testet noen av disse, og syns ikke de er så veldig fantastiske. Syns de er litt lite pigmentert og gir svakere farge enn det ser ut som ut som ut fra fargen på selve skyggen. Jeg er derimot forelsket i de nye Inglot skyggene mine, og jeg tenkte faktisk på deg Gjest da jeg fikk dem. Tror du ville likt dem!
Sugar&Spice Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jeg elsker ArtDeco sine øyenskygger Syns de er de aller beste!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Nå har jeg testet noen av disse, og syns ikke de er så veldig fantastiske. Syns de er litt lite pigmentert og gir svakere farge enn det ser ut som ut som ut fra fargen på selve skyggen. Jeg er derimot forelsket i de nye Inglot skyggene mine, og jeg tenkte faktisk på deg Gjest da jeg fikk dem. Tror du ville likt dem! Jeg har noen av de også.
Dricka Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Du kan også bruke en kremet øyenskygge under øyenskyggen din for å få det til å vare lengre.
Elanore Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Primer + øyenskygge med mye pigmenter. Jeg bruker en sånn palett du kan skaffe via ebay, og det er det beste jeg har hatt av øyenskygge. Pigmenteringen er fantastisk, og med en god primer, blir resultatet flott! Dette er dessverre det eneste bildet jeg har, men mener altså en av de palettene du ser her.
Adhara Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Jeg har superoljete øyelokk og Urban Decay primer potion, Too faced Shadow insurance og The Balm Put a lid on it funker bra på meg. Artdeco sin base funker ikke i det hele tatt.
Boudicca Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Jeg har også veldig oljete øyelokk og klarer meg ikke uten Urban Decay sin orginale primer. Definitivt det sminkeproduktet som jeg er mest fornøyd med (og jeg har en del). Holder det den lover og mer til! Fås ikke tak i her i Norge, men ettersom den koster under 200 kr betaler du ikke moms på den Virkelig verdt å prøve! Det går også an å bruke Max Facror sin kremøyenskygge (http://maxfactor.no/make-up-products/eyes/eye-shadow/masterpiece-eye-shadow), men denne har jo selvfølgelig farge og shimmer i seg. Dette funker også bra, men UD sin primer er definitivt bedre!
Lille Solstråle Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 (endret) Jeg hadde samme problemet, men byttet til Dior. http://no.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/5-color-designer-all-in-one-artistry/91091/?trackid=4449&campaign=Kelkoo%20-%20Norway Veldig fornøyd! Edit: (Er med primer) Endret 15. august 2013 av Lille Solstråle
Gjest BabyBlue Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 Ingen sitter på meg, uansett billig eller dyr. Bruker jeg derimot urban decay sin primer potion sitter alt uansett kvalitet
Gjest earthquake Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 God primer er aller viktigst om du vil at skyggen skal sitte. Av øyenskygger elsker jeg Dior sine. Veldig pigmenterte og lette å blende ut.
temolitus Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Bruker concealeren min jeg, funker like bra som de primerene jeg har brukt før
bebisss Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Primer + øyenskygge med mye pigmenter. Jeg bruker en sånn palett du kan skaffe via ebay, og det er det beste jeg har hatt av øyenskygge. Pigmenteringen er fantastisk, og med en god primer, blir resultatet flott! Dette er dessverre det eneste bildet jeg har, men mener altså en av de palettene du ser her. Øyenskygge.png Jeg har så lyst å kjøpe disse palettene og ser på ebay og ser jo tusenvis av forskjellige priser. Virker som om disse 180 farge palettene koster mindre enn di som selger enkle farger. Jeg er litt usikker på hva som er kvalitet at disse palettene og hva jeg skal se etter? Er det MAC sine paletter du bruker?
Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 (endret) Jeg bruker urban decay sin primer, den er fantastisk! Finnes på feelunique.com, og gratis frakt. Oppå bruker jeg maybelline color tattoo kremskygge på hele lokket i den basefargen som passer til den type skygge jeg vil legge, feks brun til sotete og hvit til mer fargerike skygger osv.. Dette sitter på meg uten og crease. Oppå dette kan jeg ha superbillige øyenSkygger uten at det falmer en hel dag. Endelig funnet noe som funker! Edit: mente lookfantastic.com La ved bilde kun for og teste om det gikk an fra mobilen:p Endret 15. august 2013 av LadyAntebellum
Gjest Blomst83 Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 Artdecos eyeskyggeprimer er tingen. Øyeskyggene også for den del. Kan ikke noe annet enn å signere.Etter at jeg oppdaget artdeco sin øyenskyggebase for noen år siden har jeg aldri trengt å bekymre meg for at øyenskyggen ikke vil sitte sånn som den skal gjennom en hel dag. Anbefales på den sterkeste. Og den er i tillegg vannfast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå