Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er på besøk og jeg gjemmer meg på soverommet. Hun mener det godt kanskje, hjelpe til, men jeg orker ikke hysteriet. Og alle spørsmålene... Og den høye stemmen. Ikke idag. Nå hørte jeg henne vekke babyen jeg AKKURAT fikk til å sovne! Grrrrrrrr! Ikke rart når hun skriker når hun kommer inn døra. Beklager mine klager, men idag orker jeg ikke... Den høye gnålingen, all baksnakkingen om andre familiemedlemmer.

Så jeg gjemmer meg. Kanskje jeg tør å gå ut etterpå, når babyskrikingen pga overtrøtt baby er tatt seg av eller jeg har fått slappet av.

Men hun mener det vel godt, kanskje.. Kanskje.. Har sett tilfeller der hun har latet som det er ment godt, men så er det en baktanke. Nei, huff.. Føler meg fæl nå som skriver dette. Jeg er bare så sliten.

Dårlig søvn, kranglet med samboeren, babyen har grått mye, jeg er syk. Det kan bli litt mye. Men svigermødre... Hvordan er din svigermor? Snill eller slem?

Anonymous poster hash: 343cd...c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå hører jeg henne vekke babyen enda mer, hjelp! Samboeren min er der ute, men hjelp, gjør vondt helt inn i hjerterota av høre gullet mitt gråte sårt pga for lite søvn. Men tør ikke gå ut og kjefte eller hente ungen. Da blir jeg sett på som gal og speskkelet er igang. Huff.

Og så tar de opp babyen istedet for å hjelpe henne å sove sikker. Jeg blir gal. Eller er gal, vet ikke.. Nei og nei.

Anonymous poster hash: 343cd...c0b

Skrevet

Minner om hvordan jeg hadde det for et par år siden. Men jeg hadde ikke baby med han jeg var sammen med da. Er så glad for at hun ikke er en del av livet mitt nå. Forholdet funka ikke av flere grunner, og hun gjorde saken enkel for meg. Det ble slutt.

For meg er familie veldig viktig. Et godt forhold til svigermor er essensielt. Jeg takker høyere makter for hun jeg har nå! Hun blander seg ikke inn, men gir råd når hun blir spurt. Det er passe avstand mellom oss, har aldri følt at hun har invadert oss. Hun er som en andre mor for meg, jeg er veldig glad i henne!

Skrevet

Hvorfor henter du ikke barnet ditt? Tenk på barnet og la det få sove. Selv er du som du sier syk, og har en god unnskyldning for å gjemme deg fra svigermor.

Svigermødre/mødre kan dessverre være vanskelige å takle. Men det er også viktig å si i fra om hvor grensen går i eget hjem, selv om dette kan skape en verre situasjon er periode.

Hva sier mannen din da om oppførselen hennes?

Anonymous poster hash: bab29...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...