anita1345 Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Kjæresten min er ett halv år i ett annet land hvor han studerer. Han har vært litt knap med penger for tiden, og ville derfor hjelpe han. Skrev mld til han om at nå hadde jeg satt inn penger på kontoen, fikk ikke noe svar. så ble jeg bare mer og mer irritert og skrev en sint melding til han. Hvor det stod ca noe sånt Jeg gir det penger fra sparekontoen min, som jeg aldri rører og du ikke gidder ikke engang å si takk. Hade! denne fikk han til å reagere, han ble litt sur på meg og sa jeg aldri ventet og trodde alltid det verste når han ikke gadd å svare. Vi snakket litt på telefon, og det bel bra igjen "etterhvert" når vi snakket men vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Ønsker jo ikke å være sånn og driver jeg på sånn risikerer jeg bare å miste han. Har skjedd før at jeg vært sånn mot han. Han sa han ikke trodde jeg stolte, og jeg mener jeg gjør det. Han har aldri gjort noe som gjør at jeg ikke kan stole på han. Hva burde jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvor lang tid gikk det mellom de to meldingene dine? Er du en sånn hysterisk kvinne som blir gal om han ikke svarer innen fem minutter? Anonymous poster hash: 366c5...a5d
nuggets Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Slutte å gi han penger og be han finne seg en deltidsjobb ved studier (hvis det er mulig). Hadde vært en annen tone hvis han ble glad og lovet å gi dem tilbake (av ren høflighet), men ikke et takk en gang? Så han det på som en selvfølge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå