AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 http://www.seher.no/920960/sandra-oh-ferdig-i-greys-anatomy-etter-ti-aar (Anonymous poster hash: 2488d...3b5
challenger Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Jippiii Bare bli kvitt Grey med det samme nå så er jeg fornøyd(men det er vel mindre sannsynlig dessverre)!
Lille Solstråle Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jippiii Bare bli kvitt Grey med det samme nå så er jeg fornøyd(men det er vel mindre sannsynlig dessverre)! Liker du ikke Christina?
challenger Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Liker du ikke Christina? Nope, hun er en irriterende karakter.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Jeg syns Christina og Meredith, og samspillet deres, gjør hele serien. Anonymous poster hash: daf2c...3d1 3
Gjest Funky Punk Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Syns det var en trist nyhet. Sammspillet mellom Yang og Greyvar så fint så det blir liksom ikke det samme uten henne. Men selv om jeg digger serien så syns jeg likevel at hele serien burde avsluttes snart så den ikke dras ut i det uendelige
Lille Solstråle Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Jeg syns Christina og Meredith, og samspillet deres, gjør hele serien. Anonymous poster hash: daf2c...3d1 Veldig enig. Og så er Christina så forskjellig fra alle de andre!
Gjest smooch Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Nei! Elsker Christina, det er nesten bare ho og Meredith som gjør Grey's verdt å se på! De bør nok tenke på å legge ned serien etter en ny sesong ja, selv om jeg kommer til å grine meg i søvn noen netter.(Neida! Joda)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Har alltid ment at Grey's Anatomy har tapt seg veldig de siste sesongene - altså, når turnuslegene ser ut som Hollywood-stjerner med perfekt sminke og perfekt hår og de er buddys med alle overlegene og alt er bare morsomt og tøft og rent og pent og fancy, da blir det sært i mine øyne. Og om Oh dropper serien gjør det vel bare nådestøtet.. Synd, for den begynte ut veldig bra! Anonymous poster hash: b49ff...f24
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Har alltid ment at Grey's Anatomy har tapt seg veldig de siste sesongene Anonymous poster hash: b49ff...f24 De siste sesongene..? Jeg ramlet av etter første sesong. Den ultra-latterlige siste episoden av første sesong gjorde at jeg innså at nok var nok. Og når jeg hører at det "er ikke så bra som det var før" etter hvert, så sier det vel sitt. Mot i Brøstet >>>> Grey's Anatomy Anonymous poster hash: 9ac3d...ef7 1
flight Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Tror Christina er en av mine favorittkarakterer noensinne, synes ikke Grey's skal fortsette videre enn sesong 10! Som de fleste sier, Christina og Meredith's vennskap utgjør egentlig hele serien nå som så mange av de opprinnelige karakterene er borte... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå