Missy1 Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Når vi går ut for å lufte valpen om kvelden så virker han veldig utilpass, han vil fort inn igjen. Mannen min sa at igår tidlig når de var ute igår tidlig så skjalv valpen veldig. Hva gjør jeg med det? Regner jo med at han vil fryse veldig lett når vinteren kommer om han syns det er så kaldt nå.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Kan være den er litt mørkeredd og derfor litt usikker.
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2013 Kan være den er litt mørkeredd og derfor litt usikker. Mulig det og altså, men vi har utelys der vi lufter han
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Valper fryser lettere enn voksne hunder, så det er godt mulig, det er kjølig ute enkelte kvelder også. Det du gjør med det er at du kler på hunden. Man skal ikke la hunder fryse. Ja, den vil nok fryse om vinteren også. Finnes dekken, gensere og dresser man kan ha på hunden. Og potessokker. Min må ha dress om vinteren.
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2013 Valper fryser lettere enn voksne hunder, så det er godt mulig, det er kjølig ute enkelte kvelder også. Det du gjør med det er at du kler på hunden. Man skal ikke la hunder fryse. Ja, den vil nok fryse om vinteren også. Finnes dekken, gensere og dresser man kan ha på hunden. Og potessokker. Min må ha dress om vinteren. Takk for svar Vil jo ikke kle på hunden unødig så derfor det var greit å spørre får se om jeg klarer å finne noe dekken til han
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Takk for svar Vil jo ikke kle på hunden unødig så derfor det var greit å spørre får se om jeg klarer å finne noe dekken til han absolutt ikke unødig når man ser den fryser særlig på valper. Kos deg med bikkja da, det kan godt hende den tåler mer neste høst og vinter. 1
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2013 absolutt ikke unødig når man ser den fryser særlig på valper. Kos deg med bikkja da, det kan godt hende den tåler mer neste høst og vinter. Nei jeg ser ikke på det som unødvendig når han trenger det mtp kulde Må se om jeg finner noe som passer til den lille tassen da, trenger jo ikke større enn et lommetørkle hehe
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Nei jeg ser ikke på det som unødvendig når han trenger det mtp kulde Må se om jeg finner noe som passer til den lille tassen da, trenger jo ikke større enn et lommetørkle hehehvilke rase/blanding er det? finnes jo masse til småtasser, du finner nok noe fint! kan du stikke, er det kjempekjekt å strikke noe i ull. Ull er et flott materiale.
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2013 hvilke rase/blanding er det? finnes jo masse til småtasser, du finner nok noe fint! kan du stikke, er det kjempekjekt å strikke noe i ull. Ull er et flott materiale. Det er en Jack russell terrier jeg kan strikke, men innen jeg er ferdig med å strikke i den størrelsen han trenger nå så har han sikkert vokst nok til å trenge ennå større størrelse hehehe Det er kun korte turer ute nå så om jeg finner en oppskrift som er enkel så kan jeg jo strikke en som kan passe om et par uker også får vi se om vi finner noe i dyrebutikken som kan passe
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Ok de er jo søte. Lurt strikke i litt stor strl ja, de vokser fort lykke til med shopping.
fjellstreif Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Hva med å ta en gammel ullsokk og klippe av selve foten og hull til beina?
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2013 Hva med å ta en gammel ullsokk og klippe av selve foten og hull til beina? Det må være en stor ullsokk for han har en god og rund valpemage hehehe
Sugerøret Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Du får ulsokker billigt på Europris.De er store klipp av enden og lag hull til beina. 1
Missy1 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2013 Du får ulsokker billigt på Europris.De er store klipp av enden og lag hull til beina. Skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå