Gjest Hmm Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Til dere analsexere Vurdere å ha analsex med min kjære, men er redd for at vi skal gjøre det feil, og at jeg skal få skrekken for det. Bruker dere glidekrem/babyolje? Hvordan kan det "gå" for meg? Vil jeg noen gang kunne drite igjen? Håper på svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Har du gjort det en gang så er det over og ut med dritefunksjonen. Da kommer du aldri til å kunne drite på normal måte igjen, men må få utlagt tarm. Helt sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=75876 (veit ikkje korleis eg linkar, men her kan du iallefall lese noko...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Har du gjort det en gang så er det over og ut med dritefunksjonen. Da kommer du aldri til å kunne drite på normal måte igjen, men må få utlagt tarm. Helt sant!! Det med utlagt tarm er sant då, men det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 Det med utlagt tarm er sant då, men det er verdt det! Det er veldig praktisk. Sparer store utgifter til dopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. april 2004 #6 Del Skrevet 22. april 2004 Har du gjort det en gang så er det over og ut med dritefunksjonen. Da kommer du aldri til å kunne drite på normal måte igjen, men må få utlagt tarm. Helt sant!! du må være forsiktig, mange er villige til å tro på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #7 Del Skrevet 22. april 2004 Har du gjort det en gang så er det over og ut med dritefunksjonen. Da kommer du aldri til å kunne drite på normal måte igjen, men må få utlagt tarm. Helt sant!! Den var slem Titti72 :fy: *sniff sniff, Løk ? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 22. april 2004 #8 Del Skrevet 22. april 2004 Takk for svar. Tror ikke jeg vil prøve det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grispurka Skrevet 22. april 2004 #9 Del Skrevet 22. april 2004 Har du gjort det en gang så er det over og ut med dritefunksjonen. Da kommer du aldri til å kunne drite på normal måte igjen, men må få utlagt tarm. Helt sant!! Den utlagte tarmen kan også penetreres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #10 Del Skrevet 22. april 2004 Den utlagte tarmen kan også penetreres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 22. april 2004 #11 Del Skrevet 22. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylar Skrevet 22. april 2004 #12 Del Skrevet 22. april 2004 Til dere analsexere Vurdere å ha analsex med min kjære, men er redd for at vi skal gjøre det feil, og at jeg skal få skrekken for det. Bruker dere glidekrem/babyolje? Hvordan kan det "gå" for meg? Vil jeg noen gang kunne drite igjen? Håper på svar :-) Bruk T-I-D og les og prat mye om det på forhånd! Bruk fingre og gjerne leketøy til å varme godt opp, og for å bli kjent der nede. Lek gjerne litt med deg selv noen ganger først, kanskje enklere å slappe av da. Glidemiddel er et must! Silikonbasert er ofte best bak, det glir lenger. Hvordan det kan gå for deg? Mener du orgasme? Vel dersom du liker det, går det garantert helt fint! Cluet er å slappe av, se på hele kroppen som en erogen sone, ikke hva slags funksjoner alt egentlig har.. Klart du vil klare å gå på do igjen, dersom dere gjør alt riktig vil du ikke merke noe ubehag. Lykke til, dersom du vil prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 27. april 2004 #13 Del Skrevet 27. april 2004 Den utlagte tarmen kan også penetreres. Dette er det ekleste jeg noengang har lest her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå