Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo hallo!

Jeg har kommunegrått hår, bleket lysere i lengdene, og veldig tynne grå/gjennomsiktige øyebryn. Jeg er derfor avhengig av å tegne de på.

Har alltid brukt penn fra hm, og tegnet på mørke bryn.

Men jeg vil heller gå for et litt mer naturlig uttrykk, som går til askeblondt hår og blå øyne.

Har dere noen forslag til en blyant?

Jeg har funnet en blyant fra isadora, men den var koksgrå, ellers syns jeg de første blyanter er veldig brune..

(Og nei, skygge eller pudder legger seg ikke pent i mine bryn siden de er tynne)

Takk for hjelpen :blomst:

Anonymous poster hash: f01ff...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Glo minerals sin blyant! Den er kjempegod :)
Har liggende brynsblyant fra h&m,too faced, billion dollar brow,og chanel, men det er alltid glo sin som blir brukt :) og pudder fra smashbox...

Jeg er også kommunegrå, men har ikke helt lyse bryn. Da passer fargen taupe meg utmerket, blonde blir for svak ut i brynsendene.
Bruker fargen blonde viss jeg trenger mer fyll i selve brynet, men ut i endene må jeg ha det litt mørkere.

Anonymous poster hash: ec650...bda
Skrevet

Bruker den fra Isadora.

Anonymous poster hash: 81686...0ae
Skrevet

Lancome har jo noen lyse øyebrynsblyanter med farge på den ene siden og børste på den andre, som passer til askeblonde sånn som meg. Så har Hennes og Mauritz en rimeligere en som er ganske lys.

Trikset er å være veldig forsiktig, ikke liksom fargelegge hardt - da blir det meste for mørkt etter min erfaring.

Skulle det være helt krise så er jo en lys askebrun matt øyeskygge også mulig å fargelegge brynene med, med kost, og kanskje ha bittelitt løspudder over slik at det holder seg :)

Anonymous poster hash: 8aaf5...e3a
Skrevet

Jeg bruker en farge som heter "Dirty Blonde" fra MAC.

Skrevet

Blir resultatet for hardt, kan du bruke børsten i enden for å duse :)

Anonymous poster hash: 81686...0ae
Skrevet
Jeg har også askeblonde øyenbryn som har behov for å fylles inn litt. Bruker Shiseido Natural Eyebrow Pencil i fargen ash blonde. Kjempefornøyd med farge og holdbarhet. Fås kjøpt på feelunique :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...