Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10119412

Så fint å bli informert om at livet mitt er verdiløst..... Jeg synes faktisk synd på mennesker som ikke takler å være alene en periode, som er avhengige av å være i et forhold til enhver tid.

Klart det er fint å ha en kjæreste, men å si at livet er meningsløst dersom man ikke har det synes jeg faktisk er respektløst overfor de som er single.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk og lov for at jeg ikke var den eneste som reagerte på den der i går! :)

Tåpelig å si ja. Men i hans forsvar, jeg tror sitatet er litt tatt ut av sammenheng, var nok det jeg konkluderte med i går. Jeg tror han siktet til att han føler att for egen del oppleves de stadier i livet der han har vært singel som verdiløse.

Jeg har aldri klart å respektere helt folk som ikke klarer å være selvstendige men som er avhengige av å alltid ha noen rundt seg.

Anonymous poster hash: c698f...368
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Nå står man heldigvis fritt til selv å bestemme om hva som gjør at livet er bra.

• Liker 2
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Det jeg skulle ønske er at folk kunne innse at det og være singel er ikke det samme som å være ensom

ja da jeg vet at noen gjør det. Men det er alt for mange som ikke gjør det

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet

Han sier jo bate at han trenger å ha en kjæreste ikke at han ser ned på single

Skrevet

Han sier jo bate at han trenger å ha en kjæreste ikke at han ser ned på single

Det var slik jeg også forstå det som. Men så sa han ikke noe kontroversielt eller noe som selger, så da trakk journalisten like så godt det ut av sin sammenheng, vridde litt på det, for å få det til å bli kontroversielt og noe som selger.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mye følelser det faktisk ligger i alle disse forholdene, jeg. Det kan da ikke være reelle følelser for den nye partneren når det bare går uker mellom hvert forhold?

For egen del må jeg bli helt ferdig med det forrige forholdet, og alle følelsene rundt det, før jeg kan begynne å se meg rundt etter en ny partner. Så må jeg bli kjent med ham på "den måten" før jeg kan finne ut om dette er et menneske jeg kan dele livet med. Dette betyr at det bør gå minst ett år før jeg kunne ha sagt at jeg er i et nytt forhold.

Altså, hvis jeg skal endre sivilstatusen på Face, skal jeg der og da være sikker på at dette skal vare livet ut. Det er ikke sikkert det gjør det, men det er en annen sak...

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mye følelser det faktisk ligger i alle disse forholdene, jeg. Det kan da ikke være reelle følelser for den nye partneren når det bare går uker mellom hvert forhold?

Ikke alle går inn i nye forhold fordi de har følelser for den de er sammen med. Det finnes de som går inn i nye forhold for å ikke være "ensomme". Fordi de ikke takler stillheten som gjør at de "hører" sine egne tanker.

Skrevet

Ikke alle går inn i nye forhold fordi de har følelser for den de er sammen med. Det finnes de som går inn i nye forhold for å ikke være "ensomme". Fordi de ikke takler stillheten som gjør at de "hører" sine egne tanker.

Nettopp.

Gjest Snørev
Skrevet

Så passer vi på å ikke møte oss selv i døra ved å rakke ned på de som aldri er single i en lengre periode

Skrevet

Er mange kjekke sider med å være singel synes nå jeg.

Kjekt å ha noen være med også :)

Skrevet

Folk er forskjellige og noen har det rett og slett ikke bra når de er alene. Det trenger ikke å bety at de ikke har guts nok til å finne seg selv, eller at de ikke tør kjenne på følelsene av savn og ensomhet før de finner en ny kjæreste. Det betyr heller ikke at man tar til takke med, bare fordi man hopper rett inn i noe nytt.

Jeg synes de som finner en ny kjæreste raskt er heldige jeg, for selv om jeg ikke føler at livet er meningsløst uten en kjæreste, mener nok jeg også at livet er best med.

Skrevet

Folk er forskjellige og noen har det rett og slett ikke bra når de er alene.

Det er sant jeg personlig har det mye bedre alene en i forhold.

Anonymous poster hash: 228ea...7e4

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10119412

Så fint å bli informert om at livet mitt er verdiløst..... Jeg synes faktisk synd på mennesker som ikke takler å være alene en periode, som er avhengige av å være i et forhold til enhver tid.

Klart det er fint å ha en kjæreste, men å si at livet er meningsløst dersom man ikke har det synes jeg faktisk er respektløst overfor de som er single.

enig!
Gjest Houdini
Skrevet

Jeg som evigvarende singel likte den artikkelen. Det bekrefter følelsene mine av at det er rett og slett kjedelig å være alene, ikke ha noen å dele de dagligdagse opplevelsene med på et dypere nivå. Selv om jeg bor med noen så deler ikke han mine opp- og nedturer som en kjæreste ville gjort.

Synes dere som reagerer på artikkelen er litt touchy, jeg ...

Skrevet

For en teit mann og damen hans må føle seg så spesiell for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...