AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hva synes dere egentlig om bryllup? Anonymous poster hash: a5c17...f15
LittDiva Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Helt topp om det er lagt opp til en god fest. Helt j######g om det er for å støtte brudens prinsessedrøm og ingenting annet. 3
Anglofil Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Det kan være gøy, så lenge ikke middagen varer ut i fire-fem-seks timer uten pause med masse kjedelige taler. Utover det synes jeg i grunn bryllup er koselig og hyggelig. Er ikke så glad i festing, så setter pris på hvis gjestene ikke blir altfor fulle. Mvh Yvonne 2
MissEi Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Synes bryllup erveldig kos så lenge det er lagt til rette for at gjestene skal ha det kjekt.. Vi har feks sagt at de som holder taler må holde seg innenfor 5 minutter slik ingen blir laaaaange og utholdlige 1
Krysanti Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jeg liker å gå i bryllup hvis jeg kjenner en del av gjestene (er ikke så begeistret hvis samboer er firmenning av brudgommens fetter og vi må bruke hele kvelden på å bli kjent med folk - akkurat i bryllup liker jeg å møte folk jeg kjenner fra før, se slekt jeg ikke har møtt på lenge osv), og hvis ikke middagen varer i fem timer pluss. Jeg elsker å pynte meg, liker å høre på (korte) taler, elsker å danse, elsker kaker - what's not to like? 1
AryaUnderfoot Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Ja, bryllup er kjempegøy! Men kan være litt slitsomt dersom, som noen andre nevnte, jeg ikke har noe særlig forhold til brudeparet og alle talene er fulle av inside jokes. Som regel storkoser jeg meg som gjest
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Helt topp om det er lagt opp til en god fest. Helt j######g om det er for å støtte brudens prinsessedrøm og ingenting annet. Underskriver denne.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Helt ærlig? Nei, jeg synes det er pyton i bryllup, med få unntak. Kombinasjonen av stivpynting, for mye alkohol, for mye ukjente folk, mat som oftere er laget for å se bra ut enn å smake godt, alt dette gjør meg ille til sinns. Men det verste er hvis bruden (er som regel hun som bestemmer) er av den supersosiale typen som elsker å splitte par og andre som kjenner hverandre, og krydrer det hele med "morsomme" leker og påfunn ala alle skal reise seg og si noen ord. Var i et mer dempet og uformelt bryllup en gang, alkoholfritt og med fri bordplassering og faktisk god mat. Da hadde jeg en fin kveld Anonymous poster hash: ea535...27a
~Akasha~ Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Kan være koselig/gøy om man kjenner brudeparet, og en del av gjestene.
CathFoto Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Kommer an på hvordan det er lagt opp, vielser synes jeg alltid er rørende. Om antrekket ikke er for formelt, man sitter med folk man kjenner og maten er god så synes jeg det er veldig koselig. Er det i tillegg få og korte taler og fri bar så kan det fort gå fra koselig til veldig gøy.
Alice123 Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Sånn helt ærlig... jeg gidder i utgangspunktet ikke å ordne hundevakt, reise langt, betale for både transport, hotell og gave, om jeg ikke føler jeg får noe ut av det. Da holder det i mine øyne ikke med papirdukdekkede furubord og slitte gardiner på Folkets Hus, hvor det enten er totalt grøftefyll på hjemmebrent eller i motsatt ende av skalaen - max én lettøl til maten. Maten er alltid tørr og kjip koldtbord og det er tydelig at rundt 50% av budsjettet har gått med til brudekjolen (som alltid er prinsessekjole, og antageligvis den dyreste gjenstanden i hele bygget). 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Som regel synes jeg det er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Jeg har vært i 3 bryllup, og alle gangene hadde de disse hersens festlekene. Rebusløp, finne mennene sine ved å kjenne på leggene til alle mennene, lage adjektivhistorier om brudeparet, stolleken, quiz osv. Så ufattelig kleint, og ikke minst kjedelig. Synes det er rart at så få brudepar tror at gjestene ikke klarer å kose seg uten å dra opp bursdagslekene fra barneskolen. Anonymous poster hash: 7284d...f18 8
Amens Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Jeg synes bryllup er gøy så lenge jeg kjenner en god håndfull av gjestene, maten god, MINST mulig taler og annen "moro" og free seating. Laaang ventetid mellom vielse og middag er døllt. En million laaaange sippete taler fra alt som kan krype og gå av slekt og venner er døllt. Middag som smaker TORO er døllt. Å måtte sitte mellom en gammel tante og en 12-år gammel fetter som stirrer en i kløfta hele kvelden er døllt. Å bli tvunget med på "underholdning" er døllt. Å måtte kjøpe egne drinker i baren i utestedspris er døllt. Kake som smaker papp som er pyntet med tykke lag med sukker er døllt. 4
Alice123 Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Begynner noen med barnebursdagsaktiviteter og/eller teambuildingsøvelser, så tar jeg opp igjen røykingen 3
Gjest Ahs Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Kommer helt an på typen bryllup sikkert- men alle de jeg har vært i har vært veldig stas! Det beste er festen og muligheten til å bli kjent med andre mennesker, treffe igjen folk fra utdrikningslaget, eller få muligheten til å møte hele vennegjengen igjen, feks fra studietida. Veldig lang middag og lange, og mange, taler, kan ta vekk litt av stemningen. Aldri opplevd selskapsleker... Så, jeg er i utgangspunktet veldig positiv til bryllup og gleder meg alltid over å få invitasjon:--) 1
CathFoto Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Begynner noen med barnebursdagsaktiviteter og/eller teambuildingsøvelser, så tar jeg opp igjen røykingen Da henger jeg på wc til de er ferdig med de "morsomme" lekene 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Som regel er det ganske kjedelig.Anonymous poster hash: 66c11...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå