AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei! Jeg er invitert til bryllup om en måned, og min gave er bryllupskaken. Nå er dette en veldig casual fest, paret har ikke skrevet noe om kleskode, har ikke gavelister, bruden går absolutt ikke i hvitt og de ønsker at kaken skal være en overraskelse. Er invitert ca. 40 stk. Så da lurer jeg på noen ting. 1. Antrekk. Hva ville du kledd deg i når kleskode ikke står? Jeg tenker at hvis kjolen er lang må den være uten strass og dilldall, og hvis den er kort så må den være classy. Har jeg rett i det? Hadde du ville gått med et hvitt skjørt til knærne og en pen knallfarget overdel? Eller er skjørt for casual igjen? Bruden sier: "ha på deg det du vil mest!" 2. Kaken. Jeg tenker at den skal være enkel, har kjøpt noe spiselig pynt som er relatert til yrket deres (vi har alle tre det samme yrket), men det er likevel ikke glorete eller barnslig. Kaken må trekkes, og er i 3 etasjer. Ville dere valgt ulik smak til hver etasje? Hvilket trekk ville du brukt (ikke sukkerpasta eller marsipan)? Eller ville du laget identiske porsjonskaker som er formet som et sylinder? Det siste føler jeg er mer elegant, men jeg vil også leve opp til ryktet jeg har som "hollywoodkonditor" i mine kretser Selv om dette sikkert er spurt om 100 ganger før her, så setter jeg pris på om noen som er mer bryllupsvant enn meg vil svare Anonymous poster hash: 5fde9...82b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvis du ikke skal bruke sukkerpasta eller marsipan står du vel bare igjen med fondant/mmf eller sjokoladepasta. Jeg ville valgt kaker i ulik størrelse, syns ikke det er lekkert med en diger sylinder, men det er nå min smak. Jeg ville valgt forskjellig fyll i kakene om du skal ha samme kake i alle tre., hvis ikke ville jeg valgt forskjellige kaker også hvis ikke brudeparet har sagt noe om hva de vil ha... Anonymous poster hash: 7bb82...cca
MissEi Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Ha etasje kake det e finest syns jeg:) å slik som AB never forskellige smaker i hver etasje:) Kleskode, da ville jeg tatt på meg ak det som jeg følte var mest meg;)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Hvor får en kjøpt billig stativ til bryllupskaken??Anonymous poster hash: fc1d9...bd8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42361987 Nå ligger det ikke kakestativ i denne annonsen, men samme selger har hatt ute 3 etasjers kakestativ til kr 299,- flere ganger;) så sikkert bare å høre med han.Anonymous poster hash: b8f0d...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå