Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke noe da jeg søkte på dette på KG. Har skjøre negler og trenger å styrke dem. Noen son har funnet en som faktisk virker? Må være en fra vanlig parfymeri og under 200 kr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trind sin nail repair er veldig bra,men kastet min da jeg leste en artikkel om en dame som mistet alle neglene( de falt av) pga stoffet formadylin eller noe sånt. Så vet ikke om du tør å ta sjansen på den.

• Liker 1
Skrevet

Åj sann! Det florerer jo av forskjellige, ikke lett å velge ut bare èn....har brukt litt olje under vanlig neglelakk. Det funker bra men nå er de "sommerslitne". :fnise:

Skrevet

Jeg var fornøyd med en jeg kjøpte på H&M da jeg hadde skjøre negler for noen år siden. Tror merket var Depend.. Den kostet lite, og den var litt lys transparent, ikke helt blank. :)

Anonymous poster hash: 54eaf...539
Skrevet

På Vitusapoteket har de et merke som heter Micro Cell Colour and Repair, jeg kjøpte faktisk en neglelakk derfra i fargen Violet Touch, og merket at neglene ble mye sterkere av og ha på denne. De har sikkert noe spesifikkt for sterke negler, men det er et merke jeg har god efaring av.

Anonymous poster hash: 44a46...01b
  • Liker 1
Skrevet

Trind sin nail repair er veldig bra,men kastet min da jeg leste en artikkel om en dame som mistet alle neglene( de falt av) pga stoffet formadylin eller noe sånt. Så vet ikke om du tør å ta sjansen på den.

Jeg anbefaler denne på det sterkeste, er på min andre flaske nå.

Og jeg har aldri før brukt opp en negleforsterker, de har stort sett bare blitt liggende...

Neglene mine blir helt supre med denne.

Og jeg hadde negle som smuldret opp, delte seg, knakk og falt av. De smuldret faktisk opp fra negleroten, og fliset seg opp i andre enden og plutselig var det ikke noe igjen.

Men etter jeg begynte å bruke Trind, har jeg lange sterke negler....

Første 2 ukene er det av og på med dette hver dag, samt at jeg bruker negleolje før jeg tar på nytt.

Deretter tar man på 1 gang i uken.

Skrevet

Micro Cell sine negleprodukter er helt fantastiske!

Skrevet

Hva koster micro cell sine lakker?

Skrevet

Hvor kjøper dere negleforsterkeren fra Trind? Jeg har lett over alt!

Den er virkelig fantastisk! Formaldehyd er det i flere av de gode neglforsterkerne, så det er vel et effektivt stoff, da. Man merker vel fort om man ikke tåler det?

Anonymous poster hash: fe63b...b40
Skrevet

Hvor kjøper dere negleforsterkeren fra Trind? Jeg har lett over alt!

Den er virkelig fantastisk! Formaldehyd er det i flere av de gode neglforsterkerne, så det er vel et effektivt stoff, da. Man merker vel fort om man ikke tåler det?

Anonymous poster hash: fe63b...b40

De har den på vita,den er utrolig bra. Alle trodde jeg hadde falske negler når jeg brukte den, Funker som bare det,men jeg er redd pga formadehyd. Microcell inneholder også dette stoffet.

Skrevet

Bruker Dior Crēme Abricot. Har gått fra flisete og tørre negler til fine.

Og ellers, Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener. Diamantstøv er en av ingrediensene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...