Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke som regnes for å være av hovedstadens mer eksklusive frisører. Og da mener jeg et sted man kan gå og virkelig få analysert håret sitt, noen som tar seg god tid, og sikkert godt betalt også, og virkelig kan sine kunster. Altså ikke Rema 1000 varianter som Nikita, Adam&Eva osv. Men mere Rolls-Royce-varianten :sjarmor: .

Har ei venninne som vil bruke noe av lotto-gevinsten sin på en runde hos en skikkelig dyktig frisør som kan hjelpe henne med hennes meget vanskelige hår, som er langt, tynt og vanskelig å forme i noen som helst frisyre. Og nei, her hjelper det ikke å bare "klippe opp litt", det henger like rett for det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Balenciaga
Skrevet

"Tatt av vinden" er meget bra. De har to avdelinger, bl.a. en i Kirkeveien på Majorstuen.

Jeg har skjønt det slik at de til tider har lange ventelister. Mulig at det bare er i høysesonger. Det er lenge siden jeg gikk til "vanlig" frisør, men denne har et nivå utenom det vanlige. Da jeg brukte å gå dit var jeg meget fornøyd.

Gjest Jamila
Skrevet

Jeg vil si at det kommer litt an på hva slags "type" venninnen din er. Dersom hun er moderne, trendy med sans for kvalitet ville jeg gått til Toni & Guy eller Alex i Bogstadveien.

Dersom hun er mer konservativ ville jeg valgt Grafitti Spa på Frogner, de er også meget bra.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Toni & Guy og Alex er Rimi 1000-frisører.

Tatt av vinden er ikke et konservativt sted. Mange profilerte mennesker går dit og disse har ikke konservative frisyrer.

Gjest Anonymous
Skrevet
Toni & Guy og Alex er Rimi 1000-frisører.

Tatt av vinden er ikke et konservativt sted. Mange profilerte mennesker går dit og disse har ikke konservative frisyrer.

Rimi 1000..? :ler:

Gjest Jamila
Skrevet

Har heller aldri hentydet at Tatt av vinden er et konservativt sted.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Har heller aldri hentydet at Tatt av vinden er et konservativt sted.

Det var et apropos når det var snakk om kategorier frisører, siden jeg ikke hadde spesifisert hvilken type sted det er.

Skrevet

La Bionda var hvertfall eksklusivt men er ikke så sikker på om de har holdt standarden oppe.

Gjest Balenciaga
Skrevet
La Bionda var hvertfall eksklusivt men er ikke så sikker på om de har holdt standarden oppe.

La Bionda har visstnok forfalt noe.

Skrevet

La Bionda har visstnok forfalt noe.

Det var det jeg trodde :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos de to homsene i Parkveien (om de i det heletatt tar i mot nye kunder da). Aner ikke hva den heter, (kan heten noe så harry som "franks frisør) ligger på nedsiden av drammensveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...