Gå til innhold

Hvordan bruke strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I rekken av rare spørsmål stilt på KG...

Jeg er veldig glad i bruke strømper, men får det ikke helt til å fungere i hverdagen. Dersom jeg ikke bruker strømpeholder så detter de bare ned, så jeg har sluttet å kjøpe så kalte stay-ups nylonstrømper. Men jeg har noen tykke (tenk lange sokker) som jeg er veldig glad i. Hvordan får jeg disse til å holde seg på plass? Jeg har oppdaget at dersom jeg bruker nylonstrømpebukser under så detter de ikke ned, men da er litt av poenget borte.

Jeg lurer også på om det er OK at det synes en liten glipe med hud mellom toppen av strømpen og skjørtet? Ikke konstant, men f.eks når man setter seg. Jeg tenker at det liksom er sexy, men kanskje det bare ar tacky eller harry?

Og fordi det stort sett blir til at jeg bare bruker strømper ved spesielle anledninger: finnes det noen god måte å få av seg trusen på uten å ta av seg strømper og strømpeholder? :lur:

Så hvordan bruker dere andre strømper? Hvordan unngår dere at de detter ned? Brukes de kun til spesielle anledninger, eller klarer dere å bruke dem i hverdagen også?

Anonymous poster hash: 79db0...6ff
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dette er mitt department :opplyser:

Stayups skal ikke brukes med strømpebelte eller hofteholder.

Dette fordi stayup's er tykke pga silikonen som skal holde dem oppe.

Stayups vaskes/skylles opp i vasken og tørkes. Da er silikonen like sticky igjen.

Så til strømpene;

Om du ønsker å bruke strømper, noe som absolutt kan anbefales, så skaffer du deg et skikkelig strømpebelte med 6 stropper.

6 stropper holder alle dagligbruk strømper pent på plass, og vil også holde en søm på rett plass, selv om jeg personlig sverger til 8 stropper for mine mer spesielle strømper med søm.

Retro strømpebelter (som skal sitte i livet, ikke nede på hoften) er vanskelig å finne her hjemme.

Jeg anbefaler deg å kjøpe fra UK.

Mine strømper detter aldri ned. Jeg bruker elastiske nylon/spandax strømper til daglig, 100% nonfleksible strømper med ekte søm til selskap, og silkemyke italienske ullstrømper på vinteren.

Gode, klassiske strømpebelter og hofteholdere sørger for at strømpene sitter som støpt.

Strømpene mine kjøper jeg også fra UK, et par helt fine kontorstrømper koster ca £2 for paret altså underkant av 20 kroner.

Glipen med hud mellom skjørtekant og strømpekant bør definitivt unngås.

Så kommer da altså mine anefalinger, basert på personlige erfaringer:

Strømpebelte (suspender belt/suspender) med 6 stropper, med skikkelige klyper til å justere stroppene, og metallfester mot strømpene fiinnes i 2 utgaver. Dype og smale.

Dypt , et annet dypt

Smalt

Nesten alle mine strømper kjøper jeg herfra.

De jeg ikke kjøper fra den butikken er strømper som er på stortilbud hos aqndre butikker, men jeg kommer alltid tilbake til den lenkede butikken fordi de leverer, de har som regel laveste pris, og de er utrolig hyggelige :)

Eksempler på gode kontorstrømper til en meget hyggelig pris finnes her:

Litt mer spesielle strømper (til en annen pris) er f.eks. disse og disse

Det høres fryktelig tungvindt ut at du må ta av deg både trusen og strømpebeltet for å gå på toalettet !

Selv om du velger å ha trusen under stroppene så går det fint å lirke den med til toppen av strømpene.

Det mest normale for meg er å ha trusen utenpå stroppene. Men så har jeg valgt å ha truser med litt høyde på. Fungerer gull.

Og problemet du opplever er løst.

Ja, jeg vet at i all reklame finner du trusen under stroppene, og det er ganske logisk om man selger strømpebelter, ikke truser ;)

Det er helt valgfritt om du velger å ha strømpen under eller over stroppene, men det enkleste i hverdagen er å ha trusen over stroppene.

Tror jeg fikk med det meste nå.

Bare å komme med spørsmål i tråden din, så skal de av oss som har litt erfaring prøve så godt vi kan å svare deg.

Edit: Rettet et par små trykkfeil.

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
Skrevet

Sliter litt med å finne noe som varer, men som fremdeles er billig... Må bare få sagt at utvalget i norske butikker er ELENDIG. Hvem vil vel betale 150 kroner for strømper som er av samme kvalitet som på H&M? De på H&M er forsåvidt helt greie, men de koster også 40 kroner, ikke 150...

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Sliter litt med å finne noe som varer, men som fremdeles er billig... Må bare få sagt at utvalget i norske butikker er ELENDIG. Hvem vil vel betale 150 kroner for strømper som er av samme kvalitet som på H&M? De på H&M er forsåvidt helt greie, men de koster også 40 kroner, ikke 150...

:Nikke:

Norske butikker har, rett ut sagt, ikke strømper.

Det skyldes nok at her på berget er strømper (ikke i betydningen strømpebuker eller stay-ups) å regne som kuriosa. Strømper er noe som kanskje brukes som soveromsutstyr.

Jeg bruker som regel disse som kontorstrømper på vår og høst..

Lill blanke, men ikke glitrende. Pris utenfor EU står med små bokstaver og tall, og er £1,88 per par, altså ca 17 kroner).

Ellers har Nylonica veldig flotte strømper, men de er litt dyrere, fra £5,13 per par for 15 denier og £7,08 for 55 denier).

Så for 200NOK i vareverdi får du 11 par av mine normale kontor strømper, + forsendelseskostnad, uten mva og fortollingsgebyr.

Jeg synes det er en helt utmerket pris for strømper som holder meget bra på styrke.

Ellers anbefales varmt bruk av strømpehansker (hosiery gloves) enten du bruker strømpebukser, stay-ups eller strømper.

Det høres for de fleste ut som noe skikkelig snobberi og tull og tøys, men hvor mange har ikke ødelagt et par strømpebukser eller strømper med en liten negleflis eller en ring?

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Skrevet

Takk for svar! De strømpeholderene var jo ordentlig lekre. Noe ganske annet enn blondesakene man får kjøpt på H&M. Det er helt klart noe jeg kan se for meg at passer til hverdagsbruk.

Truse utenpå høres rart ut, men jeg skjønner at det kan være mer praktisk :Nikke: Jeg tror jeg får prøve det en gang.

Strømpehansker hadde jeg aldri hørt om :ler: Men jeg har ødelagt nok strømpebukser til at jeg ser at de kan være nyttige.

Takk for fine linker. Til den prisen tror at jeg skal tørre å bestille meg noen par og prøve (synes det er litt skummelt å bestille klær på nettet, for man vet aldri hva man får).

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg kan helt personlig stå inne for at alle lenkede produkter er value for money.

Mine egne favoritter blant strømpehansker er alikevel disse.

Jeg synes de er et lite hakk bedre enn Le Bourget sine, men så er de litt dyrere også da.

Strømpebutikken 'min' er helt super. De leverer. Så enkelt er det :)

Jeg vil anbefale å opprette en bruker hos dem, - fordi dersom du endre opp med å handle strømper/stayups og strømpebukser hos dem (ja, de har et supert utvalg av alle tre typene) så vil du få belønning i form av kode verd £5 hver gang du samlet sett har handlet for en gitt sum pund.

Alle monner drar... alle monner drar :)

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Når det gjelder stay-ups synes jeg personlig at det er best at kanten er av silikon. Da flytter de seg ikke en millimeter. Har kjøpt flere gode par fra samme side som Lille-pus linker til. Lønner seg å kjøpe noen skikklige og ikke gå for de som finnes på h&m, cubus osv.

Skrevet

:Nikke:

Norske butikker har, rett ut sagt, ikke strømper.

Det skyldes nok at her på berget er strømper (ikke i betydningen strømpebuker eller stay-ups) å regne som kuriosa. Strømper er noe som kanskje brukes som soveromsutstyr.

Jeg bruker som regel disse som kontorstrømper på vår og høst..

Lill blanke, men ikke glitrende. Pris utenfor EU står med små bokstaver og tall, og er £1,88 per par, altså ca 17 kroner).

Ellers har Nylonica veldig flotte strømper, men de er litt dyrere, fra £5,13 per par for 15 denier og £7,08 for 55 denier).

Så for 200NOK i vareverdi får du 11 par av mine normale kontor strømper, + forsendelseskostnad, uten mva og fortollingsgebyr.

Jeg synes det er en helt utmerket pris for strømper som holder meget bra på styrke.

Ellers anbefales varmt bruk av strømpehansker (hosiery gloves) enten du bruker strømpebukser, stay-ups eller strømper.

Det høres for de fleste ut som noe skikkelig snobberi og tull og tøys, men hvor mange har ikke ødelagt et par strømpebukser eller strømper med en liten negleflis eller en ring?

Dumt at strømper kun sees som akkurat det - krydder i sengen... Skiftet i en fellesgarderobe i dag, dette etter å ha dusjet og ordnet meg litt... Tok på meg strømpebelte med strømper, dette unnagjort på rundt et minutt, og du kan tro folk fikk øynene på stilk! Var nok en god del folk som tenkte sitt, men jeg velger å ikke bry meg... Jeg takler ikke strømpebukser, og det er for kaldt til å gå uten noe... Opplevd lignende selv? Jeg føler det blir for dumt om jeg liksom skal bytte til strømpebukser hver gang jeg skal trene, dette når strømper er det jeg liker best og bruker mest.

Mitt dilemma når jeg skal ha strømper, er at de ryker så innmari lett! Litt av problemet er at jeg er godt over 5'10'', altså kan jeg ikke bruke de som er i one size... Jeg ser at det er noen lange der, men jeg vet ikke om de er lange nok. Kjøper noen for 80 kr (overpriset lavkvalitet) på Lindex, og de tar jeg i XL... Men neida, du kan tro de blir korte, de også! Bruker ganske korte skjørt og er altså en yngre bruker av strømper, og dette krever at strømpene går spesielt høyt i tillegg... Dette gjør utvalget for meg meget mye dårligere... Har funnet noen få aktuelle på den siden du linker til, så får se om jeg ikke skal bestille noen snart. Kanskje jeg bare skal kjøpe tykkere varianter? I dag brukte jeg 20, men den raknet i bunnen på grunn av at den strekker for mye når jeg har den på... Denne er i XL fra H&M, forresten.

Vet du om det går an å betale med PayPal på den siden du linket til, forresten?

Takk for svar! De strømpeholderene var jo ordentlig lekre. Noe ganske annet enn blondesakene man får kjøpt på H&M. Det er helt klart noe jeg kan se for meg at passer til hverdagsbruk.

Truse utenpå høres rart ut, men jeg skjønner at det kan være mer praktisk :Nikke: Jeg tror jeg får prøve det en gang.

Strømpehansker hadde jeg aldri hørt om :ler: Men jeg har ødelagt nok strømpebukser til at jeg ser at de kan være nyttige.

Takk for fine linker. Til den prisen tror at jeg skal tørre å bestille meg noen par og prøve (synes det er litt skummelt å bestille klær på nettet, for man vet aldri hva man får).

Ja, du bør IKKE kjøpe strømpeholdere på H&M... De er veldig smale og sklir ned, samt at festene spretter opp. Selv har jeg mange holdere fra Netty og Victoria's Secret, men førstnevnte er definitivt et bedre alternativ. Utvalget er ganske dårlig begge steder, så ville heller hørt på Lille-Pus her - hun kan sitt undertøy! ;)

Du kan forresten kjøpe ulike typer holdere... Noen av dem kan du dra ned eller åpne når du skal på toalettet, hvilket gjør at du kan ha trusen under dem. Jeg har aldri string eller lignende over strømpeholderen selv, men jeg har bevisst valgt varianter som tillater meg å bruke dem på denne måten.

Beklager hvis jeg kuppet tråden din litt, TS... Tenkte faktisk på å lage en tråd om strømper da jeg så denne, og jeg håpte å lure Lille-Pus inn... Kan ikke motstå å blande meg når tråden allerede er her! :fnise:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dumt at strømper kun sees som akkurat det - krydder i sengen... Skiftet i en fellesgarderobe i dag, dette etter å ha dusjet og ordnet meg litt... Tok på meg strømpebelte med strømper, dette unnagjort på rundt et minutt, og du kan tro folk fikk øynene på stilk! Var nok en god del folk som tenkte sitt, men jeg velger å ikke bry meg... Jeg takler ikke strømpebukser, og det er for kaldt til å gå uten noe... Opplevd lignende selv? Jeg føler det blir for dumt om jeg liksom skal bytte til strømpebukser hver gang jeg skal trene, dette når strømper er det jeg liker best og bruker mest.

Mitt dilemma når jeg skal ha strømper, er at de ryker så innmari lett! Litt av problemet er at jeg er godt over 5'10'', altså kan jeg ikke bruke de som er i one size... Jeg ser at det er noen lange der, men jeg vet ikke om de er lange nok. Kjøper noen for 80 kr (overpriset lavkvalitet) på Lindex, og de tar jeg i XL... Men neida, du kan tro de blir korte, de også! Bruker ganske korte skjørt og er altså en yngre bruker av strømper, og dette krever at strømpene går spesielt høyt i tillegg... Dette gjør utvalget for meg meget mye dårligere... Har funnet noen få aktuelle på den siden du linker til, så får se om jeg ikke skal bestille noen snart. Kanskje jeg bare skal kjøpe tykkere varianter? I dag brukte jeg 20, men den raknet i bunnen på grunn av at den strekker for mye når jeg har den på... Denne er i XL fra H&M, forresten.

Vet du om det går an å betale med PayPal på den siden du linket til, forresten?

Ja, du bør IKKE kjøpe strømpeholdere på H&M... De er veldig smale og sklir ned, samt at festene spretter opp. Selv har jeg mange holdere fra Netty og Victoria's Secret, men førstnevnte er definitivt et bedre alternativ. Utvalget er ganske dårlig begge steder, så ville heller hørt på Lille-Pus her - hun kan sitt undertøy! ;)

Du kan forresten kjøpe ulike typer holdere... Noen av dem kan du dra ned eller åpne når du skal på toalettet, hvilket gjør at du kan ha trusen under dem. Jeg har aldri string eller lignende over strømpeholderen selv, men jeg har bevisst valgt varianter som tillater meg å bruke dem på denne måten.

Beklager hvis jeg kuppet tråden din litt, TS... Tenkte faktisk på å lage en tråd om strømper da jeg så denne, og jeg håpte å lure Lille-Pus inn... Kan ikke motstå å blande meg når tråden allerede er her! :fnise:

Opplevd likende :Nikke:

Sikkerhetskontroller på flyplasser er alltid en schlager :fnise:

Forfjamsede unge, mannlige vakter og en Pus med nigo-smily glis. Jeg har lært meg å se humoren i det hele ja.

Og det er likedan på Gardermoen som i Newcastle, som i München som i Hammerfest.

Pleier benytte anledningen i undertøysbutikkene også jeg da... Vise og forklare, spørre etter strømper, forklare fordelene.

Rene anbasadøren føler jeg meg som av og til.

Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig misunnelig på høyden din altså... lille meg på 5'6"... rene pygmèen...

Til alvoret. Strømper er en alvorssak:

Jeg har bare så vidt prøvd disse fra Levante, og det er bra hold i dem. De hadde bare ikke min foretrukne finish.

XL der er opp t.o.m. 6'1" :nigo:

Men, jeg sender deg rett til Nylonica.

Her i 15 denier. De er supre. Nesten alle mine strømper med farver(og det er noen par altså) er fra Nylonica.

Og der er største lagerførte størrelse beregnet for høye, flotte kvinner på 6'4".

Og akkurat nå får du 15% prisavslag om du kjøper 2 par. Pris utenfor EU er £5,79, altså i praksis 53 kroner (ok da... 52,91).

Og ja, ingen problem å betale med PayPal. Jeg gjør som regel det hos dem.

Siden med extra tall and plus size strømper: Her

Var det noe hjelp i dette ?

Edit: endret til korrekt lenke.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Opplevd likende :Nikke:

Sikkerhetskontroller på flyplasser er alltid en schlager :fnise:

Forfjamsede unge, mannlige vakter og en Pus med nigo-smily glis. Jeg har lært meg å se humoren i det hele ja.

Og det er likedan på Gardermoen som i Newcastle, som i München som i Hammerfest.

Pleier benytte anledningen i undertøysbutikkene også jeg da... Vise og forklare, spørre etter strømper, forklare fordelene.

Rene anbasadøren føler jeg meg som av og til.

Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig misunnelig på høyden din altså... lille meg på 5'6"... rene pygmèen...

Til alvoret. Strømper er en alvorssak:

Jeg har bare så vidt prøvd disse fra Levante, og det er bra hold i dem. De hadde bare ikke min foretrukne finish.

XL der er opp t.o.m. 6'1" :nigo:

Men, jeg sender deg rett til Nylonica.

Her i 15 denier. De er supre. Nesten alle mine strømper med farver(og det er noen par altså) er fra Nylonica.

Og der er største lagerførte størrelse beregnet for høye, flotte kvinner på 6'4".

Og akkurat nå får du 15% prisavslag om du kjøper 2 par. Pris utenfor EU er £5,79, altså i praksis 53 kroner (ok da... 52,91).

Og ja, ingen problem å betale med PayPal. Jeg gjør som regel det hos dem.

Siden med extra tall and plus size strømper: Her

Var det noe hjelp i dette ?

Edit: endret til korrekt lenke.

Takker og bukker! Får se om jeg ikke skal ta å bestille noen strømper. Kanskje jeg bare skal ta XXXL eller noe...? Liker å ha strømpene så høyt som overhodet mulig, men virker som størrelsene er beregnet slik at strømpene skal sitte midt på låret... Jeg vet ikke helt.

Usikker på om det er lov å legge bilder i tråder som ikke antyder det i HI, men du får heller rapp...... fjerne det hvis det ikke er tillatt. :fnise: Kanskje jeg bare skal slenge det i "bilder av kroppen din"-tråden først som sist, så kan dere heller se det der om denne blir slettet.

post-61645-0-12506900-1376581878_thumb.p

Her er det kun et lite område med bar hud, men vanligvis kan jeg foretrekke å ha dem "helt oppe" fremfor slik det er på dette bildet.

Tror du det er lurest å ta SKIKKELIG lange strømper når jeg først bestiller?

Ellers lurer jeg på om du har blitt noe klokere av alt dette, TS... Finner du ut av det?

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er damen sin det !

Smashing figur ! *skryter hemningsløst*

Jeg foretrekker å ha strømpene lavere enn deg ser jeg....

Her med lyse Falke strømper m/blondekant

• Liker 5
Skrevet

Takker og bukker! Får se om jeg ikke skal ta å bestille noen strømper. Kanskje jeg bare skal ta XXXL eller noe...? Liker å ha strømpene så høyt som overhodet mulig, men virker som størrelsene er beregnet slik at strømpene skal sitte midt på låret... Jeg vet ikke helt.

Usikker på om det er lov å legge bilder i tråder som ikke antyder det i HI, men du får heller rapp...... fjerne det hvis det ikke er tillatt. :fnise: Kanskje jeg bare skal slenge det i "bilder av kroppen din"-tråden først som sist, så kan dere heller se det der om denne blir slettet.

attachicon.gifStockings.png

Her er det kun et lite område med bar hud, men vanligvis kan jeg foretrekke å ha dem "helt oppe" fremfor slik det er på dette bildet.

Tror du det er lurest å ta SKIKKELIG lange strømper når jeg først bestiller?

Ellers lurer jeg på om du har blitt noe klokere av alt dette, TS... Finner du ut av det?

Kjempefint!! Skal bestille meg nye strømper og holder snart jeg også.

Skrevet

Det er damen sin det !

Smashing figur ! *skryter hemningsløst*

Jeg foretrekker å ha strømpene lavere enn deg ser jeg....

Her med lyse Falke strømper m/blondekant

attachicon.gifStockings.JPG

:blomst:

Det så flott ut, gitt! Forklaringen på høydepreferansen ligger jo egentlig i bildet; kjolen(?) din dekker strømpekanten godt uansett hvor lavt du måtte finne på å ha strømpene, så da slipper du å være redd for at de synes. Jeg bruker gjerne kjoler som går til midt på låret, så jeg er helt avhengig av å få strømpekanten så langt opp som mulig... Er ellers ganske vanskelig å finne fine kjoler i min prisklasse - jeg har ikke så mye penger å bruke på klær for tiden... Kan med andre ord ikke stille altfor store krav på lengden i tillegg til pris.

Kjempefint!! Skal bestille meg nye strømper og holder snart jeg også.

Strømper er tingen! Er veldig glad for at det er flere som liker å bruke det, for jeg kjenner ikke én person som bruker strømper til hverdags/fest.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det så flott ut, gitt! Forklaringen på høydepreferansen ligger jo egentlig i bildet; kjolen(?) din dekker strømpekanten godt uansett hvor lavt du måtte finne på å ha strømpene, så da slipper du å være redd for at de synes. Jeg bruker gjerne kjoler som går til midt på låret, så jeg er helt avhengig av å få strømpekanten så langt opp som mulig... Er ellers ganske vanskelig å finne fine kjoler i min prisklasse - jeg har ikke så mye penger å bruke på klær for tiden... Kan med andre ord ikke stille altfor store krav på lengden i tillegg til pris.

Strømper er tingen! Er veldig glad for at det er flere som liker å bruke det, for jeg kjenner ikke én person som bruker strømper til hverdags/fest.

Takker :)

Ja, det er en 50-talls kjole. Jeg har blitt veldig glad i den fordi jeg ser ganske sveisen ut i den.

Jeg bruker mest skjørt, så det croppede bildet var mest for å vise strømpelengden.

- jeg har liksom ikke alt for mange bilder hvor jeg flash'er strømpekanten :fnise:

Normal skjørtelengde er på sitt lengste slik som dette:

Edit: Det er meg ! - som bruker strømper til hverdag og til fest.

Og ikke hvilke som helst strømper til fest ! Da snakker vi 'the real stuff'. Non-stretch og enten med min spesialitet Cuban heel eller Havanna heel... eller for helt spesielle tilfeller gjerne en variant med en liten forførende detalj på kanten...

Slikt som dette, - de heter ikke 'Seduction Captive' helt uten grunn. Trykk på + symbolet under bildet og forstå hva jeg mener.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er blitt veldig inspirert :jepp: Skal helt klart bestille noe av det Lille-pus linket til, og se om jeg ikke begynner med dette til hverdags jeg også.

Tusen takk for svar, og det gjorde ingenting med kupping av tråden. Jeg fikk bare enda mer svar og inspirasjon.

Skrevet

Hvor gammel bør man være før man begynner å bruke strømper? Føler det fort blir horete om man er for ung?

Anonymous poster hash: 1fd7d...67e
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor gammel bør man være før man begynner å bruke strømper? Føler det fort blir horete om man er for ung?

:klo:

• Liker 4
Skrevet

Hei,

Bruker selv strømper i kombinasjon med kort skjørt. Ikke noe problem med mellomrommet ovenfor strømpekanten dersom du f.eks. bruker Nylonica XXXL. Problemet kan noen ganger være å få strømpeholdere som tillater dette. Ofte går stroppene langt ned på låret og da hjelper det lite om strømpene går høyt opp. Er det forresten noen her som har tips om strømpeholdere som passer til (ekstra) lange strømper?

Ludmila

Skrevet

Det er bare horete om de vises.

Anonymous poster hash: 73d81...9e7

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei,

Bruker selv strømper i kombinasjon med kort skjørt. Ikke noe problem med mellomrommet ovenfor strømpekanten dersom du f.eks. bruker Nylonica XXXL. Problemet kan noen ganger være å få strømpeholdere som tillater dette. Ofte går stroppene langt ned på låret og da hjelper det lite om strømpene går høyt opp. Er det forresten noen her som har tips om strømpeholdere som passer til (ekstra) lange strømper?

Ludmila

Et smalt strømpebelte som sitter i livet (på smaleste punkt), og har justerbares tropper med gode fester burde fikse 'biffen'.

Jeg vil tro noe i denne stilen kan være løsningen om man ser godt på bildene. De viser forøvrig ganske nøyaktig det som er min normale strømpehøyde og tilhørende stroppelengde.

- og den resterende justeringen for stroppene synes også på bildene.

Det er mitt beste tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...