Gå til innhold

Billig kroppspeeling som funker? en fattig student

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er litt low on cash for tiden, og er avhengig av å peele kroppen en gang i uka for å føle meg vel. Har prøvd niveas, men er ikke fornøyd, den tar ikke alt og har altfor få korn. Har dere bedre forslag? Den må ikke koste mer enn 100 kr.

Anonymous poster hash: 627af...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bland litt grovt salt sammen med olivenolje (eller annen matolje) og tilsett litt lime eller sitron for luktas skyld. Bruker du dette med skrubbehansker funker det enda bedre. Skal love deg at du får silkehud :)

• Liker 4
Skrevet

Sukker blandet med rapsolje og litt sitron. Synes sukker fungerer bedre enn grovsalt. Ellers så er skrubbehansker mer enn nok peeling for huden. :)

Anonymous poster hash: 225b7...c35
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skrubbehansker er rimelig og varer lenge :) Bruk gjerne såpestykke i stedet for dusjgel, gni såpen mellom hendene når du har hanskene på og skrubb! Jeg føler at såpe i fast form "tar" bedre. Såpestykker kan du få både veldig rimelig og er ofte uten parabener og annen drit - og varer leeenge :) Jeg bruker olivenolje med havsalt til å skrubbe hendene og føttene innimellom, synes det blir litt for mye olje om jeg skulle bruke det på hele kroppen.

Skrevet

Sukker blandet med rapsolje og litt sitron. Synes sukker fungerer bedre enn grovsalt. Ellers så er skrubbehansker mer enn nok peeling for huden. :)

Anonymous poster hash: 225b7...c35

Enig ang sukker. Men ikke ta for mye olje. Da lukter det ikke noe godt. Bland først med vann og sitronsaft og når blandingen fremdeles er for tykk, men begynner å komme seg, så kan du tilsette litt olje. Husk å bruke kaldt vann ellers smelter sukkeret. Og det skal lite til altså, så du må prøve deg frem.

Ellers synes jeg L'oreal sin Exfotonic (grønn tube) fungerer veldig bra.

Anonymous poster hash: e5d76...605

• 2 uker senere...
Skrevet

Alveland såpe med kaffe

Skrevet

Som noen allerede har foreslått, så er det bra og billig med skrubbehansker!

Foreslår også at du tester kaffegrut (om du trakter eller koker kaffe hjemme). Fungerer kjempebra, og lukter sååååå godt! Og i cellulite-skrubber og kremer er det jo ofte koffein som har den "oppstrammende" effekten. Nå tror jeg ikke på at sånt virker mer en høyst forbigående, men kaffegruten er i alle fall like bra som alt det dyre man kan kjøpe.

Blir litt søl i dusjen da!

• Liker 1
Skrevet

sukker!!!! jeg blander den med olje. eller en dusj såpe! og skrubbe hansker er geniale. kjøpe et par for 15 kr på europris

Anonymous poster hash: fbfd4...1cb
Skrevet

body shop sin scrub i krukke, ca 100-150, om det ikke er for mye

Anonymous poster hash: fb0e0...860
  • Liker 2
Skrevet

Strawberry body polish fra "The Body Shop." En skånsom skrubb som skal brukes i dusjen. Den har utrolig god lukt. Koster ca. 150 NOK.

Anonymous poster hash: 90898...d56
  • Liker 2
Skrevet

Aco soft skin body scrub (oransje tube).

I tillegg er det virkelig futt i The Body Shop sin!
Har prøvd jordbær, kroppen blir helt varm i noen minutter etter skrubbingen.

Skrevet

Blir det ikke tett i sluket hvis man bruker kaffegrut? Den løser seg jo ikke opp på samme måte som salt og sukker?

• Liker 1
Skrevet

Blir det ikke tett i sluket hvis man bruker kaffegrut? Den løser seg jo ikke opp på samme måte som salt og sukker?

Aldri opplevd det, nei.

Skrevet

På Boots apotek har de ulike skrubber og bodylotioner til 39,-

Veldig gode produkter, du får altså mye for pengene!!

finnes vel i mango og vanilje lukt om jeg ikke husker feil :)

Skrevet

Bruk en litt grov klut skrubb huden med den alene. Syntes det fungerer best. I tillegg blir det mindre inngrodde hår hår de døde hudcellene blir fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...