Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen lakker fra DL? Synes dere det er verdt prisen? Hvilken er din favoritt?

Må innrømme at jeg sikler ganske heftig, og da spesielt på glitterlakkene. Swatchene der ute ser ihvertfall fantastisk fine ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og jeg syns aldri dyre lakker er verdt prisen. Finner som regel en dupe til under halv prisen.

Skrevet

Begynner å få en fin samling med DL-lakker nå. Superfornøyd med disse, sitter som et skudd(noe som igjen fører til at man må jobbe hardt for å få det av). Og så finnes de jo i så mange lekre farger! Så jeg sverger fullstendig til DL, har ikke brukt noe annet på lenge:)

De er dessverre ganske stive i prisen, men jeg synes faktisk de er verdt det.

• Liker 2
Skrevet

DL er verdt det. Man betaler for design og kvalitet, og det får man. Bryr du deg ikke om flasken finner man riktignok noen billige dupes som funker også.

Anonymous poster hash: b0790...838
Skrevet

DP, essie og OPI ❤❤❤❤

Ja det er verdt pengen

Anonymous poster hash: eaa37...8f6

Skrevet

Jeg har "candy shop" og er veldig fornøyd med den! Den er min favorittlakk, så jeg synes den er verdt prisen!

• Liker 1
Skrevet

Gikk visst hen og bestilte 4 neglelakker jeg :P Jeg er et svakt menneske ;)

Ray of light

Bad romance

Let's go crazy

Glitter in the air

Skrevet

Jeg har tre med glitter i og en uten, de med glitter kunne jeg spart meg for. Pene å se på, men neglene mine ble helt ødelagt.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg synes ikke DL neglelakkene er verdt prisen. Flasset allerede første dagen.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med DL ihvertfall, ikke flasser de første dagen heller.

Basecoat og topcoat forhindrer flassing ;)

Skrevet

Jeg har tre med glitter i og en uten, de med glitter kunne jeg spart meg for. Pene å se på, men neglene mine ble helt ødelagt.

Tips for å få av glitterneglelakk:

Klipp bommulspads i små biter, riv passelige biter aluminiumsfolie. Hell litt neglelakkfjerner i korken. dypp bomull i litt fjerner og legg på neglen. pakk i fingeren i folie. Gjør dette med alle og sitt i 3 min. Da sklir lakken lettere av. Jeg tar en ny pads til slutt med fjerner og skubber bort de siste glitterkornene.

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg har to DL med glitter og er kjempefornøyd med dem. Det er dyrt ja, men jeg synes det er verdt det. Kvaliteten er fantastisk og de tørker ALDRI ut! Jeg har hatt en av mine i over ett år og den er fortsatt like fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...