PsychoactiveSubs Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei, er student, så har litt dårlig råd.. Jeg lurte på om noen her som har fått utskrevet roaccutan før? Har hørt om noen hudleger som koster 500,- per time, som er mye bedre enn det jeg har funnet på nettet (1200;-). Jeg ser etter noen som er billig (og bra..), som jeg kjappest mulig er villig til å skrive ut en resept ved første besøk og gjerne lav ventetid. Det er btw helt klart at jeg trenger roaccutan. Jeg har gjort mye research på det, og prøvd å vente det ut og prøve andre ting, men ingenting fungerer bra. Jeg er nå 22 år og ser ikke ut, kun pga kviser.. Bor i Oslo. Takk for de som gadd å lese Endret 13. august 2013 av PsychoactiveSubs
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Heter det ikke Isotretinoin nå? Jeg var med min sønn hos hudlege (som er professor btw) og driver privat, og der betalte vi 500,- konsultasjon. Så tror du uten problem finner noen som ikke koster 1200,- uten at jeg kan navngi noen siden jeg ikke vet hvor i landet du holder til. Nå koster disse tablettene ganske mye, men du får dekket en del fra Helfo (?), mener jeg. Anonymous poster hash: 110b0...6e1
PsychoactiveSubs Skrevet 13. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2013 Heter det ikke Isotretinoin nå? Jeg var med min sønn hos hudlege (som er professor btw) og driver privat, og der betalte vi 500,- konsultasjon. Så tror du uten problem finner noen som ikke koster 1200,- uten at jeg kan navngi noen siden jeg ikke vet hvor i landet du holder til. Nå koster disse tablettene ganske mye, men du får dekket en del fra Helfo (?), mener jeg. Anonymous poster hash: 110b0...6e1 Ja, de koster en del.. Tror hele 90% blir dekket om det overskrider rundt 1800 for det, eller noe. Hvor mye kostet hele behandligen (inkludert blodprøver, etc), sånn ca?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Ja, de koster en del.. Tror hele 90% blir dekket om det overskrider rundt 1800 for det, eller noe. Hvor mye kostet hele behandligen (inkludert blodprøver, etc), sånn ca? Var vel på 3 kontroller, før, etter noen uker og til slutt - så det ble 1500,- For medisinen ble det vel 5-6000,- om jeg ikke husker feil. Blodprøver trengte han ikke å ta - så da ble det mellom 6-7500,- vi la ut. Husk at de 1800,- følger kalenderåret. Anonymous poster hash: 110b0...6e1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Du får legen din til å skrive henvisning til hudlege, da betaler du vanlig egenandel. Når du ikke gjennom hos første hudlegen så prøver du en annen. Men har du ikke prøvd tetracykliner først er det stor sannsynlighet for at de vil ha deg til å prøve det først. Anonymous poster hash: 35a1f...001
PsychoactiveSubs Skrevet 15. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2013 (endret) Du får legen din til å skrive henvisning til hudlege, da betaler du vanlig egenandel. Når du ikke gjennom hos første hudlegen så prøver du en annen. Men har du ikke prøvd tetracykliner først er det stor sannsynlighet for at de vil ha deg til å prøve det først. Anonymous poster hash: 35a1f...001 Jeg har en time med legen, men det er ikke før om en måned. da jeg ikke vet hvor lenge det tar før jeg får time hos en hudlege, ønsker jeg å dra direkte til en, og spare meg for bryet. Skal uansett møte legen min angående andre ting.. Jeg har brukt tetracyclin, hjalp litt, men ikke nok. Hele huden min er helt ødelagt og har, tipper jeg, ca til sammen 1000 arr på ryggen og brystet (ikke en overdrivelse..)/ arr over arr... Endret 15. august 2013 av PsychoactiveSubs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå