AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Del Skrevet 13. august 2013 Vi holder på å pusse opp kjøkkenet, og har for første gang en benkeplate i heltre. Nå har jeg pusset og oljet den x-antall ganger, og sånn sett skal vel platene være klar til bruk nå. Men, benkeplaten føles veldig fet (selv om jeg bare har oljet tynne lag, og tørket bort alt overskuddet etter hvert lag). Hvis jeg lar et ark ligge på benken en stund så får det fettflekker på seg. Er det meningen at det skal være sånn? Vi har ingen erfaring med heltre, så vet ikke om dette er vanlig? Er det meningen at vi skal vaske med noe etter oljingen? Eller er dette noe som bare skal slites vekk? Jeg er nesten litt redd for å plassere div. kjøkkenutstyr på benken, da jeg er redd for at det vil sette merker på benkeplaten rundt der hvor de ulike tingene skal stå. Hjelp?! Anonymous poster hash: f48fa...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Del Skrevet 14. august 2013 Det ble ikke slik da vi oljet våre benkeplater.. Hva har du oljet med, da? Kanskje du ikke har tørket godt nok av? Anonymous poster hash: 5e9f1...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå