AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Utrolig tåpelig spørsmål, men hva kan det bety når en kvinne går ut uten å sminke seg? Har fått en litt god tone med en kvinne, og spurte om hun ble med på noen øl på en bar, og ja det var hun og veninnen med på. Møter de der, og legger merke til at hun ikke hadde på seg sminke. Jeg bryr meg overhode ikke utseendemessig (hun er veldig pen uansett), men jeg fikk jo ikke akkurat inntrykk av at hun er så interessert i meg når hun ikke en gang sminker seg? Om jeg skulle møtt en jeg var interessert i ville jo jeg ønsket å ta meg så bra ut som mulig... Har truffet henne en gang etterpå også (ikke avtalt, men hun visste at jeg var i denne baren før hun kom), og heller ikke da hadde hun sminket seg... Hmm... Kunne dere funnet på å la være å sminke dere om dere skulle møte en dere var litt interessert i? Anonymous poster hash: d1650...148 1
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Kanskje hun er en dame som ikke bruker sminke, så hvorfor skal hun da sminke seg??? 15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Det viktigste spørsmålet her er vel om hun vanligvis sminker seg? Anonymous poster hash: 1b39e...07f 4
FrankDrebin Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 For meg er det samma faen om dama er sminket eller ikke. 4
Lucid Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Du sier det jo selv; hun er pen uten sminke, og hun sminket seg heller ikke når hun ikke skulle møte deg. Og, kan du mye om sminke? Hvis ikke kan jeg fortelle deg at det er fullt mulig å bruke et tonn med sminke uten at det egentlig synes, hvis du er flink 8
Mab75 Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Mange er komfortable uten sminke. Kanskje hun faktisk mener at naturlig er penest og at hun dermed tok seg bra ut. Regner med at hun var fint kledd og at håret ikke sto til alle kanter?? Hun gjorde seg nok flid på andre måter skal du se 4
Danonym Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 (endret) Pleier hun vanligvis å sminke seg? Endret 13. august 2013 av Danonym
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Kjæresten min har aldri sett meg med sminke på, jeg liker bare ikke å bruke sminke. Men er veldig interessert i han likevel Anonymous poster hash: 4c1c3...bfe 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 TS! Glemte å nevne at hun som regel sminker seg ja... Den gangen hun skulle treffe meg var en av få ganger jeg har sett henne uten sminke... Anonymous poster hash: d1650...148
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 TS! Glemte å nevne at hun som regel sminker seg ja... Den gangen hun skulle treffe meg var en av få ganger jeg har sett henne uten sminke... Anonymous poster hash: d1650...148 Det vet du da ikke, kanskje det var nude sminke, dvs sminke som er lagt for å se totalt naturlig ut. 4
Gjest s@nd Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Kommer nok ikke an på sminken, er jo mange som ikke liker sminke Om hun virker interessert ellers (VIL være sammen med deg, sier ja når du spør om dere skal henge sammen, osv.) er hun nok interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Kanskje hun ikke ville kline over sminken på TS? Men han virker noget overfladisk, må jeg si. Anonymous poster hash: e0ecc...af8 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Kanskje hun bare ikke orket å sminke seg den dagen, eller bare følte for å gå uten. Ikke alle kvinner anser sminke som noe livsnødvendig, skjønner du. Anonymous poster hash: 12c96...82c 2
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Vi ut av oss som sminker oss hver dag, sminker oss hvertfall når vi skal treffe fyrer, men da legger vi såkalt "naturlig makeup". Dvs sminke som får oss til å se ut som en friskere versjon av oss selv. Seriøst sotete øyne er forbeholdt når vi er ute med damerne, nemlig. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 TS! Glemte å nevne at hun som regel sminker seg ja... Den gangen hun skulle treffe meg var en av få ganger jeg har sett henne uten sminke... Anonymous poster hash: d1650...148 Kanskje hun rett og slett føler seg komfortabel med deg, slapper av og gir litt mer faen en hun gjør til vanlig? Kan jo være starten på ett godt forhold det Anonymous poster hash: 6a270...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 Vi ut av oss som sminker oss hver dag, sminker oss hvertfall når vi skal treffe fyrer, men da legger vi såkalt "naturlig makeup". Dvs sminke som får oss til å se ut som en friskere versjon av oss selv. Seriøst sotete øyne er forbeholdt når vi er ute med damerne, nemlig. Pyntekonkurranse mellom jintan? Anonymous poster hash: 1b39e...07f
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #17 Skrevet 13. august 2013 Pyntekonkurranse mellom jintan? Anonymous poster hash: 1b39e...07f Mnja, det er mer det at man vil gjerne fortelle at man er en kraft man må regne med fremdeles. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 kan være hun vil se at du faktisk liker henne uten sminke å? er jo mange menn som får bakoversveis når de oppdager at jenta de dater ikke er ferdig sminka når hun slår opp øynene om morran å sminka er gnidd utover trynet fordi hun ikke fjerna den dagen før... Anonymous poster hash: 7c680...cb8
Ferny Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Noen sminker seg ikke, og da sminker de seg ikke når de skal på date heller. Søsteren min er sånn. Og hun har kjæreste (og mange friere), men sminker seg ALDRI. Ikke i bryllup eller sånn engang. SÅ.... hun kan godt være interessert uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå