Lady Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei! Jeg har vært å farget håret hos frisøren min nå nylig. Jeg har alltid vært fornøyd tidligere, men denne gangen ble ikke fargen helt bra. Det er ikke mine farger, og håret ser rett og slett "ødelagt" ut. Altså, det passer ikke til hudtonen min. Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil be frisøren korrigere fargen, men gruer meg sånn til å "klage". Har tenkt til å si noe osm at jeg ikke synes fargen ble helt fin, og spørre om hun kan rette på det? Er det greit formulert? Hater å klage. Endret 13. august 2013 av Lady
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Vel, fikk du ikke den fargen du bestilte?
Lady Skrevet 13. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2013 Vel, fikk du ikke den fargen du bestilte? Det ble aske blondt, men jeg ba om gylne/varme striper.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Det ble aske blondt, men jeg ba om gylne/varme striper. Vel, er vel noe kjemi som ikke har fungert godt. Du får sjekke ut hva loven om håndtverkstjenester sier og ta det deretter bortover til frisøren, de også skal være interessert i at kunden blir fornøyd.
Lady Skrevet 13. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2013 Vel, er vel noe kjemi som ikke har fungert godt. Du får sjekke ut hva loven om håndtverkstjenester sier og ta det deretter bortover til frisøren, de også skal være interessert i at kunden blir fornøyd. Ja, tror det er vanlig at frisøren retter opp "feilen", om man klager kort tid etter timen.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Ja, tror det er vanlig at frisøren retter opp "feilen", om man klager kort tid etter timen. Skulle bare mangle.
Armitage Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Ja, tror det er vanlig at frisøren retter opp "feilen", om man klager kort tid etter timen. Det er bare å si at fargen ikke ble slik du forventet og ble gitt inntrykk av. Og at du ønsker at de skal korrigere det gratis. Vet ikke hva loven sier angående slikt, men på vår salong er det helt vanlig og ikke noe vi tar på vei for ihvertfall.
Lady Skrevet 13. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2013 Det er bare å si at fargen ikke ble slik du forventet og ble gitt inntrykk av. Og at du ønsker at de skal korrigere det gratis. Vet ikke hva loven sier angående slikt, men på vår salong er det helt vanlig og ikke noe vi tar på vei for ihvertfall. Fint å høre Da gjør jeg det. Regner med at det går fint, er bare så ubehagelig å klage:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå