Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har vært å farget håret hos frisøren min nå nylig. Jeg har alltid vært fornøyd tidligere, men denne gangen ble ikke fargen helt bra. Det er ikke mine farger, og håret ser rett og slett "ødelagt" ut. Altså, det passer ikke til hudtonen min. Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil be frisøren korrigere fargen, men gruer meg sånn til å "klage". Har tenkt til å si noe osm at jeg ikke synes fargen ble helt fin, og spørre om hun kan rette på det? Er det greit formulert? Hater å klage.

Endret av Lady
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, fikk du ikke den fargen du bestilte?

Skrevet

Vel, fikk du ikke den fargen du bestilte?

Det ble aske blondt, men jeg ba om gylne/varme striper.

Skrevet

Det ble aske blondt, men jeg ba om gylne/varme striper.

Vel, er vel noe kjemi som ikke har fungert godt. Du får sjekke ut hva loven om håndtverkstjenester sier og ta det deretter bortover til frisøren, de også skal være interessert i at kunden blir fornøyd.

Skrevet

Vel, er vel noe kjemi som ikke har fungert godt. Du får sjekke ut hva loven om håndtverkstjenester sier og ta det deretter bortover til frisøren, de også skal være interessert i at kunden blir fornøyd.

Ja, tror det er vanlig at frisøren retter opp "feilen", om man klager kort tid etter timen.

Skrevet

Ja, tror det er vanlig at frisøren retter opp "feilen", om man klager kort tid etter timen.

Skulle bare mangle.

Skrevet

Det er bare å si at fargen ikke ble slik du forventet og ble gitt inntrykk av. Og at du ønsker at de skal korrigere det gratis. Vet ikke hva loven sier angående slikt, men på vår salong er det helt vanlig og ikke noe vi tar på vei for ihvertfall.

Skrevet

Det er bare å si at fargen ikke ble slik du forventet og ble gitt inntrykk av. Og at du ønsker at de skal korrigere det gratis. Vet ikke hva loven sier angående slikt, men på vår salong er det helt vanlig og ikke noe vi tar på vei for ihvertfall.

Fint å høre :) Da gjør jeg det. Regner med at det går fint, er bare så ubehagelig å klage:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...