Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Kor gamle er dei som skal vere brudepiker i bryllupet dykkar? Og kor mange brudebarn har de? Er ein for liten til å vere brudepike når ein er 2 år?
*Lene* Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Vel...2 år? Vet ikke jeg, men man kan jo ikke da regne med at alt går på skinner! Barn gjør stort sett slik de føler Men hadde sønnen min vært 2 år, ville jeg nok brukt han som brudesvenn okke som :-) Vi skal ha en brudepike (6 år) og en brudesvenn (10 år). (min sønn, og hans datter)
monja Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 Om du har større brudebarn som kan passe på den minste ser jeg ingen problemer i at en på 2 år ikke kan være brudebarn. Selv hadde vi tre brudepiker. To på 11 år og en på 13 år. Grunnen til at de ble så store var at vi brukte to nieser og datteren til den ene forloveren min.
Lullu Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Vi har 3 brudebarn. Vår datter på 1,5 år og brudesvenn på 6 år + brudepike på 5,5 år. Om barna løper, gråter og ikke vil, leker på veien eller hva det måtte være, så tar vi ikke det så nøye. Det viktigste for oss er at de er tilstede under vielsen (og fotografering selvsagt ). Om dere ikke er så nøye på at det MÅ blir sånn og sånn, hadde jeg fint tatt sjansen med brudebarn på 2 år.
Grooo Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Vi hadde brudepike på 12 og brudesvenn på to og ett halvt. Gutten ble plutselig veldig sjenert, han gikk sammen med brudepiken helt fram men så løp han og satte seg hos pappa. Da følte plutselig brudepiken på 12 seg litt dum som satt i trappa alene, hun er veldig stor for alderen så det ville ikke vært naturlig at hun satt i trappa på den måten alene... Men vi kunne jo ikke vite at lillegutt ville stikke av, han var så flink og fornøyd da vi øvde dagen før.
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Om barna løper, gråter og ikke vil, leker på veien eller hva det måtte være, så tar vi ikke det så nøye. Det viktigste for oss er at de er tilstede under vielsen (og fotografering selvsagt ). Om dere ikke er så nøye på at det MÅ blir sånn og sånn, hadde jeg fint tatt sjansen med brudebarn på 2 år. Det er vi ikkje så nøye på, nei! No er det 2 år til vi skal gifte oss då, og 2-åringane det er snakk om (jepp, det er to tvilling-jenter:)) blir ikkje født før ein mnd ca, men det er greit å begynne å planlegge så smått...
Gjest Madley Skrevet 22. april 2004 #7 Skrevet 22. april 2004 Vi har to venninner som insisterer på å være brudebarn. De er 20 og 25 år gamle.. Jeg sa det var greit hvis de kjøpte kjolene sine selv og at det måtte være søte rysjekjloer..hehe Da var det ikke så interessant lengre... Var altså ikke meningen å tøyse i tråden din Veslo :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 22. april 2004 #8 Skrevet 22. april 2004 Jeg skal ha min niese som da vil være 1 1/2 år. Tar det som det kommer, og skulle hun heller ville løpe enn å gå så får hun gjøre det. Er ikke så nøye på det. Når de er så små så må en ta hendyn til at ting ikke alltid blir som en hadde trodd. Ellers skal jeg ha min kjære sin niese på 10 år, og mine tre sønner som da er 17, 12 og 10 år.
Lissemor Skrevet 22. april 2004 #9 Skrevet 22. april 2004 Vi har to brudebarn,jente på 10 og gutt på 4. Jeg synes ikke de er for små til å være brudebarn når de er 2 år.Litt av oppgaven er jo å bare være søt,da??Og 2-åringer....vel...ingen er vel så søte som dem
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #10 Skrevet 22. april 2004 Vi har to venninner som insisterer på å være brudebarn. De er 20 og 25 år gamle.. Jeg sa det var greit hvis de kjøpte kjolene sine selv og at det måtte være søte rysjekjloer..hehe Da var det ikke så interessant lengre... Var altså ikke meningen å tøyse i tråden din Veslo :oops: Det er lov å tøyse i tråden min! Berre hyggeleg det!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #11 Skrevet 22. april 2004 Vi har to brudebarn' date='jente på 10 og gutt på 4. Jeg synes ikke de er for små til å være brudebarn når de er 2 år.Litt av oppgaven er jo å bare være søt,da??Og 2-åringer....vel...ingen er vel så søte som dem [/quote'] Nettopp!
monja Skrevet 22. april 2004 #12 Skrevet 22. april 2004 Da følte plutselig brudepiken på 12 seg litt dum som satt i trappa alene' date=' hun er veldig stor for alderen så det ville ikke vært naturlig at hun satt i trappa på den måten alene... [/quote'] For våre brudebarn var det også unaturlig å sitte i trappa, så de satt på første benk sammen med den ene av mine forlovere. Kan jo godt forstå at barn får litt "angst" når de kommer inn i en kirke mad masse folk, men de er nå skjønne og da :-D
April Skrevet 22. april 2004 #13 Skrevet 22. april 2004 Vi har en brudepike på 8 og en brudesvenn på 9!
Alida Skrevet 22. april 2004 #14 Skrevet 22. april 2004 Vi kommer til å tvillingjenter på seks + min kusine på 10
Jeanine Skrevet 22. april 2004 #15 Skrevet 22. april 2004 vi skal ha sønnen vår som brudesvenn og ved bryllupstider er han 22 måneder. Vi skal ha vielsen utendørs og han skal gå opp midtgangen sammen med sin far, kledd i like klær som sin far. Må jo bli litt stas på dem også, så gjestene får ikke se dem heller før de kommer gående opp midtgangen til musikk (akkurat som meg som kommer etterpå sammen med faren min). Jeg har heller ingen anelse om hva de skal ha på seg, det har samboer tatt seg av så det blir like spennende for meg å se dem som for dem å se meg. Synes absolutt ikke det er for tidlig å bruke så små barn som brudebarn. Er enig med Lissemor at litt av oppgaven er å være søt og små brudebarn er etter min mening mye søtere enn store!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #16 Skrevet 22. april 2004 vi skal ha sønnen vår som brudesvenn og ved bryllupstider er han 22 måneder. Vi skal ha vielsen utendørs og han skal gå opp midtgangen sammen med sin far' date=' kledd i like klær som sin far. Må jo bli litt stas på dem også, så gjestene får ikke se dem heller før de kommer gående opp midtgangen til musikk (akkurat som meg som kommer etterpå sammen med faren min). Jeg har heller ingen anelse om hva de skal ha på seg, det har samboer tatt seg av så det blir like spennende for meg å se dem som for dem å se meg. Synes absolutt ikke det er for tidlig å bruke så små barn som brudebarn. Er enig med Lissemor at litt av oppgaven er å være søt og små brudebarn er etter min mening mye søtere enn store! [/quote'] Så skjønt det hørtes ut!!
Frk. Lykkelig Skrevet 22. april 2004 #17 Skrevet 22. april 2004 Vi skal ha 4 brudebarn. Det er min sønn på snart 12 år, min kjæres sønn på 14 år, min datter på snart 10 år og min niese på 13 år.
Gjest Muslingen Skrevet 22. april 2004 #18 Skrevet 22. april 2004 Vi har 3 brudepiker. Min lillesøster på 13 år, min kjæres onkelbarn på 7 år, og min datter på 2 år.
Holly Hobbie Skrevet 22. april 2004 #19 Skrevet 22. april 2004 Vi skal ha fire: min fetter paa ti og min kjaeres tre nieser paa 3, 6 og 7. Men hvor i all verden skal de gjoere av seg under vielsen? Det er ingen trapp i kirken vaar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå