AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hei. i natt drømte jeg om at jeg var i min bestefars hus. Det kom inn to innbrudstyver og stjal noe, tror jeg. De gikk ut av vinduet av rommet jeg lå i. Jeg prøvde liksom å være modig og springe etter dem. Når jeg gikk ut av vinduet stod den tredje innbrudstyven der ved siden av sin bil. han hadde en pistol og skjøt meg i gjennom brystet til ventre til hjertet mitt. jeg vet ikke helt, men jeg tror jeg kjente den enorme smerten uten at jeg våknet. jeg hadde følelsen av at livet var over nå. jeg for inn i vinduet igjen og la meg i senga. Når jeg drømte, trodde jeg alt var virkelig. mens jeg lå i senga og ventet på at hjertet skulle slutte å slå, fryktet jeg ikke døden. fordi jeg hadde håp, jeg er kristen og tror at Jesus skal komme en dag og dømme levende og døde, for da skal jeg bli oppreist fra de døde av Ham. Men jeg døde ikke, jeg sov heller bare i drømmen. da jeg våknet opp (i drømmen) så følte jeg at kulen var enda i hjertet. det vsr ubehagelig. men jeg hadde overlevd! jeg følte at kulen var i hjertet hele drømmen. så når jeg våknet så kom det mange spørsmål. Hva betyr drømmen? Er det noe drømmen prøver å si her? Noen her som kan tolke drømmen?Anonymous poster hash: 8d7f6...d52
Shirin Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hei :-) En kristen jeg skjenner hadde en sønn drøm, hvor han nesten døde men så våknet med smerte. Han spørte i bla en moske hva dette betyr, og de sa det kan bety at han er på farlig vei i livet, som en advarsel. Han gikk ofte til moske for å vite mer om islam, hvorfor den skilles fra kristendom osv, og til slutt konverterte mashaAllah. Han sier han har mye lettere hjerte nå, både i virkelighet og drøm, og mye nærmere forhold til Jesus (fred være med han) og de andre profeter (fred være med dem alle). Kanskje du kan prøve hvis du vil. InshaAllah du vil føle deg bedre når du kommer på riktig vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå