AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Er det noen måte å sjekke om nav har mottatt sykemeldingen og inntektsopplysningene mine uten å ringe/sende mail? Skal det stå på "mine sider" når den er mottatt, eller finner jeg først utav det på utbetalingsdagen? Anonymous poster hash: cf24d...fa4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Ring 55 55 33 33 og spør Hvis ikke kan du får deg en mindre hyggelig overraskelse når du venter penger. Selv måtte jeg vente 15 uker på første utbetaling fordi de først rotet den bort på lokalkontoret, så skulle den sendes til forvaltning og der var det 2,5 måneds behandlingstid. Det er forresten ikke bare sykemeldingen som må inn om dette er din første sykemelding. ARbeidsgiver må også sende inn inntektskjema. Dette må også være i orden før du får utbetaling. Anonymous poster hash: 7d39b...72c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Takk for svar inntektsopplysningene er sendt inn ja, og det er min første sykemelding. Men er det noen måte å se det selv på "mine sider" når de har mottatt den? Eller registreres det ikke der så man må vente eller ringe? TsAnonymous poster hash: cf24d...fa4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Takk for svar inntektsopplysningene er sendt inn ja, og det er min første sykemelding. Men er det noen måte å se det selv på "mine sider" når de har mottatt den? Eller registreres det ikke der så man må vente eller ringe? TsAnonymous poster hash: cf24d...fa4 Du vil ikke kunne se at sykemeldingen er mottatt på dine sider men du vil kunne se om det er en utbetaling på vei før den kommer på konto. Husk at det er saksbehandlingstid på sykepenger og denne varierer fra plass til plass, vil du vite hvordan saken ligger an må du som en annen nevner ringe 55553333 Anonymous poster hash: 5580e...f99
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Takk for hjelpen Anonymous poster hash: cf24d...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå