Gå til innhold

Din ærlige mening om kroppen min, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg poster denne på treningsforumet for å få synspunkt ang styrketrening og vektnedgang.

Jeg drister meg til å legge ved to bilder av meg selv.

post-37809-0-59746000-1376423974_thumb.jpost-37809-0-56719500-1376423984_thumb.j

Jeg er 164 cm høy, og veier 64 kg. Midjemål er 71 cm, og rundt det bredeste på hoftene er jeg 101 cm. Har veldig lite fett på overkroppen, som dere ser (skimter ribbein når jeg står vanlig). Ganske slappe, utrente armer.

Hvordan ville dere lagt opp løpet videre, for å få en bra kropp?

Jeg er ikke opptatt av å bli så slank som overhodet mulig, da jeg fort blir beinete (hoftekammen stikker veldig ut allerede).

Jeg jogger et par ganger i uka, og trener butt bible sporadisk. Ligger på 1500-1600 kalorier per dag når jeg ikke trener, ca 18-1900 når jeg gjør det (30-40-minutters økter).

Tips mottas med stor takk! (Og husk nå på at dette er uredigerte bilder, tatt i utrolig lite flatterende lys! Jeg har ikke et gedigent celulittproblem på rumpa,selv om bildet får det til å se sånn ut, for eksempel).

Anonymous poster hash: 8ccf6...f0b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall kjøpt meg ny bh. Den får deg til å se ut som om du er femti.

Anonymous poster hash: 2da8b...e78
  • Liker 10
Skrevet

Jeg synes du har en fin kropp jeg, særlig midje og rumpe!

Tips kan være å stramme opp hvis du vil bli fastere........kjør på med cardio og vekter.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall kjøpt meg ny bh. Den får deg til å se ut som om du er femti.

Anonymous poster hash: 2da8b...e78

Nå er vel ikke dette en tråd som ligger under "klær og mote"...

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes også at du er kjempefin!

Ville bare kjørt forskjellig kondistrening og styrke. Styrke er uansett viktig!

• Liker 3
Skrevet

Syntes du har et veldig godt utgangspunkt! :blomst:

Jeg ville kjørt på med tunge baseøvelser som styrker hele kroppen : benkpress, markøft og ulike former for knebøy. Bulgarsk utfall(søk på google hvis du ikke vet hvordan øvelsen utføres) er utrolig effektivt for å stramme opp rumpa! :)

Hvis du har noen spesielle muskelgrupper du vil fokusere på - f.eks triceps, kan det være lurt å legge inn et par øvelser som fokuserer på akkurat de områdene :)

• Liker 2
Skrevet

Sykling, cardio og vekter er perfekt for å stramme opp! :)

Skrevet

Hadde fokusert på en kombinasjon av saltrening og egentrening. Hadde kjørt mye 4x4 for å få opp kondisen, slik at det vil bli lettere med langkjøring senere. En god kombinasjon av styrketrening av ALLE muskelgruppene til å begynne med vil nok gi resultater fort. Dra gjerne også på timer på treningssenteret. Timer med vekter er super bra!

Skrevet

Nei, takk! Jeg avstår (..og ikke på grunnlag av bildene).

Anonymous poster hash: bd1db...2f5
  • Liker 1
Skrevet

Synes du har veldig fin kropp. Ville kanskje satset på å få litt mer muskler oventil hvis jeg var deg. Du har veldig small overkropp i forhold til bena. (Ikke at det er noe galt i det) Men for å proposjonere kroppen mer ville jeg gjort det.

Skrevet

Synes du har veldig fin kropp. Den er ganske lik min ;)

Kjør på med styrke og kardio. Det har du godt av uansett mål.

Anonymous poster hash: e825e...ba5
Skrevet

Du har en slank og kvinnelig kropp, men er nok litt dvask/utrent i mine øyne. Jeg tenker noen mageøvelser og squats gjør susen! Ser ut som dèt sprettrumpepotensiale! :)

• Liker 2
Skrevet

Ville dratt å få målt riktig BH størrelse. Ser med en gang at du bruker feil størrelse i bh. Ser med en gang bedre ut med bh som faktisk passer.

Anonymous poster hash: 7d4b5...218
  • Liker 2
Skrevet

Svømming 2 ganger i uken og styrketrening 3 ganger i uken.

Skrevet

Jeg poster denne på treningsforumet for å få synspunkt ang styrketrening og vektnedgang.

Jeg drister meg til å legge ved to bilder av meg selv.

attachicon.gif1 (1).jpgattachicon.gif1 (2).jpg

Jeg er 164 cm høy, og veier 64 kg. Midjemål er 71 cm, og rundt det bredeste på hoftene er jeg 101 cm. Har veldig lite fett på overkroppen, som dere ser (skimter ribbein når jeg står vanlig). Ganske slappe, utrente armer.

Hvordan ville dere lagt opp løpet videre, for å få en bra kropp?

Jeg er ikke opptatt av å bli så slank som overhodet mulig, da jeg fort blir beinete (hoftekammen stikker veldig ut allerede).

Jeg jogger et par ganger i uka, og trener butt bible sporadisk. Ligger på 1500-1600 kalorier per dag når jeg ikke trener, ca 18-1900 når jeg gjør det (30-40-minutters økter).

Tips mottas med stor takk! (Og husk nå på at dette er uredigerte bilder, tatt i utrolig lite flatterende lys! Jeg har ikke et gedigent celulittproblem på rumpa,selv om bildet får det til å se sånn ut, for eksempel).

Skulle til å si at du lignet på meg, og så ser jeg at vi har samme mål! Så vi er to. Fornøyd med meg selv, altså synes jeg at du og er flott!

Foreslår at du bygger skuldre og rygg, det har gjort magiske ting for holdningen min. Og holdning, det gjør mye for en kropp. Markløft, militærpress, pull-ups osv :-)

Skrevet

Men altså, hvilken type kropp vil du ha, hva ser du for deg selv?

Skrevet

Er på mobil her nå, men skal prøve å svarelitt likevel.

Bh: Jeg har lang overkropp, og bhen sitter ferfor lavt på meg. Denne er 65D, og den føles perfekt. Jeg er 28 år og har ammet to barn, så de er temmelig tomme uansett wonderbra.

Hvilken kropp vil jeg ha: jeg vil være kurvete, stram og mer proposjonert enn keg er i dag. Pga små bryster virker jeg ekstra bred i underkroppen. Målet er altså sprettrumpe og stramme ben uten at kroppen blir enda mer feilproposjonert!

Setter stor pris på synspunktene deres, og skal forske på de foreslåtte øvelsene.

Hovedinnlegger

Skrevet

AnonymBruker, on 13 Aug 2013 - 23:28, said:

Bh: Jeg har lang overkropp, og bhen sitter ferfor lavt på meg. Denne er 65D, og den føles perfekt.

AnonymBruker, on 13 Aug 2013 - 23:28, said:

Pga små bryster virker jeg ekstra bred i underkroppen. Anonymous poster hash: 8ccf6...f0b

Hvis 65D er din faktiske størrelse, så har du jo ikke små pupper i forhold til underkroppen. Men neste gang du kjøper BH, få dem til å hjelpe deg med størrelsen så du er sikker på at du har riktig BH. Og de har sikkert noen for dem med lange overkropper også.

Jeg bruker størrelse 90D i BH og bruker 46/48 i bukser. Da snakker man om små pupper (og overkropp) i forhold til resten av kroppen... Vektnedgang in progress. ;) Så jeg synes ikke du var så uproporsjonert som du vil ha det til. ;) Men jeg støtter meg til de som sier at du bør fokusere mest på overkroppen og trene styrke. Dropp joggingen og tren styrke i stedet. Anonymous poster hash: 5f490...270

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du har veldig flott kropp, og jeg personlig ville ikke gått ned i fettprosent eller mistet vekt.

Selv liker jeg veldig godt vekttrening av den litt tyngre typen - altså med stenger/kettlebells osv.

Vi har litt omvendt kroppsform - og jeg ser iallefall litt forskjell på ben og overkropp når jeg trener moderat styrke(gjør ingenting spesielt med kostholdet) fremfor når jeg trener mye kondis.

Gulløvelsen for alle og enhver er jo knebøy med vektstang over skuldrene -du begynner i den som er fastlåst i stang, og når coremusklene er mulige å kontrollere godt og kan hjelpe til for støtte går du over på den som er i "fri". Det gir sprettrumpe på null komme niks, selv for meg som ikke har særlig rumpe ;)

Hadde ikke drevet med noe regime eller unngått en masse øvelser om jeg var deg, hadde bare kjørt en balansert kardio/styrkegreie med effektive øvelser og ikke disse "jenteøvelsene" mange tror de må gjøre for å ikke få "store lår" osv.

Ordentlig styrketrening altså - og øvelser du synes er gøye :)

Ser ikke helt hva du skal endre på igrunnen.

Anonymous poster hash: 8d6bc...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...