AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jepp, orker ikke mer, går rundt hver dag med klump i magen og tenker på om jeg egentlig kan stole på h*n eller ikke. Alt takket være alkohol, h*n klarer ikke oppføre seg i fylla, gir bort tlf nr sitt, oppfører seg som om h*n skulle vært singel, og blir sinna på meg fordi jeg reagerer på det. Sier unnskyld dagen etterpå og lover det ikke skal skje igjen, men det gjør det, hver helg. Sånn, følte bare og få det ut Anonymous poster hash: 7f05f...943
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Du er tøff som gjør det slutt. Jeg stoler heller ikke på min kjæreste men tør ikke slå opp, fordi jeg er redd jeg angrer. Anonymous poster hash: d4881...b08
Gjest Bud Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Hva er poenget med h*n? Det heter HAN og HENNE
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Hva er poenget med h*n? Det heter HAN og HENNE *host* For the sake of good order.... Det heter ham og henne.... Sorry, Bud. Klarte ikke dy meg nå. Jeg håper du tar den pent 2
Gjest Bud Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 (endret) *host* For the sake of good order.... Det heter ham og henne.... Sorry, Bud. Klarte ikke dy meg nå. Jeg håper du tar den pent Tar alt med fatning jeg Menne, ham er full, ham gir bort nr sitt, ham er en tosk..? Og ja, jeg vet at "menne" ikke er en korrekt formulering Endret 14. august 2013 av Bud
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 *host* For the sake of good order.... Det heter ham og henne.... Sorry, Bud. Klarte ikke dy meg nå. Jeg håper du tar den pent Man må ikke bruke ham nei, ble tillatt med han for en god del år siden. Anonymous poster hash: 79074...986 1
edderkoppdame Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Man må ikke bruke ham nei, ble tillatt med han for en god del år siden. Anonymous poster hash: 79074...986 Argh, nå er jo alt lov! Det er ikke bare h*n som blir dumpet, men også det norske språk 2
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Tar alt med fatning jeg Menne, ham er full, ham gir bort nr sitt, ham er en tosk..? Og ja, jeg vet at "menne" ikke er en korrekt formulering Han er full, han gir bort nummeret sitt, han er en tosk. I praksis (og for å lage litt gøy utav det): Han er full, - han er en tosk når han gir bort nummeret sitt til henne. Gi ham bort, - til henne. Hun er full, - hun er en tosk når hun gir bort nummeret sitt til ham. Gi henne bort, - til ham.
Gjest Bud Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Han er full, han gir bort nummeret sitt, han er en tosk. I praksis (og for å lage litt gøy utav det): Han er full, - han er en tosk når han gir bort nummeret sitt til henne. Gi ham bort, - til henne. Hun er full, - hun er en tosk når hun gir bort nummeret sitt til ham. Gi henne bort, - til ham. How much wood would a woodchuck chop, if a woodchuck could chop wood?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå