AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Det har flere ganger hendt at jeg har truffet interessante gutter på byn, som jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Og nå som det er studier + fadderuke, så kan det jo hende jeg treffer interessante gutter på byn. Men hvordan går man frem da? Jeg er jo ikke ute etter ligg, så vil jo ikke at personen skal misforstå. Vil det beste være og kanskje gi gutten mobilnr? Så kan han velge om han vil ta kontakt? Og hva kan man si/gjøre for å få personen interessert og ikke til å tro at jeg er ute etter noe annet? Anonymous poster hash: 5bdd0...db0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hva med noe så enkelt som å be om dems nummer, og sende en melding dagen etter om de har lyst til å finne på noe ( kan fint forslå noe her ) på dagtid? Da er det ihvertfall mer tydelig at du har lyst til å bli kjent og ikke bare ha sex. Det enkle er ofte det beste Anonymous poster hash: 3e93e...b15
Lady Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 (endret) Det har flere ganger hendt at jeg har truffet interessante gutter på byn, som jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Og nå som det er studier + fadderuke, så kan det jo hende jeg treffer interessante gutter på byn. Men hvordan går man frem da? Jeg er jo ikke ute etter ligg, så vil jo ikke at personen skal misforstå. Vil det beste være og kanskje gi gutten mobilnr? Så kan han velge om han vil ta kontakt? Og hva kan man si/gjøre for å få personen interessert og ikke til å tro at jeg er ute etter noe annet? Anonymous poster hash: 5bdd0...db0 Hmm, fort gjort at gutten misfortår på byen. Du får prøve å signalisere at du ikke er ute etter annet enn å bli kjent Men hvordan man gjør det, er vansklig å si:p Kommer ikke på noe lurt triks. Bare prøv å hold en vannskapelig tone:) Endret 13. august 2013 av Lady
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Ikke be om nummeret om du ikke har noen som helst planer om noe mer enn vennskap... I så fall bør du gjøre intensjonene dine klinkende klare. Jeg er ikke hovedsaklig ute etter sex, men jeg går ikke på byn for å treffe jentevenner så om du hadde gitt meg nummeret hadde jeg antatt at du hadde forhåpninger om noe mer enn vennskap i alle fall. Anonymous poster hash: 8d0c8...1b5
Anglofil Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Charmander Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei, Som gutt så er dette er en problematikk som egentlig er litt aktuell. Jeg kan fint få 5-6 tlf nummere fra jenter på en kveld, om det er et kjøttmarked som Horgans eller annet så kan du sikkert få med deg noen "løse-kanoner" med hjem om det er det man ønsker. Selv om det for meg er lite innbydende.Vil alle svare dagen etter? Nei. Når det er sagt så er det få at de jentene sine nummere jeg ringer i etterkant om de ikke viser at de var interresante eller viser noe interesse selv.Fordi de aller fleste gir helt F og virker som de deler ut nummeret sitt som om det er russekort. Skal jeg være helt ærlig var jeg på vei til å ta med en dame hjempå nach i helgen kun for å bli kjent med henne noe jeg også gav henne beskjed om, men hun bailet når vi hev oss i taxien, endten fordi hun ville baile eller fordi jeg uheldigvis tråkket henne på tåen rett før. Det er uvisst. Hun var søt, ikke for full klokken 03.00 og virket som hun hadde noe i topplokket. Med alkohol i blodet blir alt så mye mer random også. Endret 13. august 2013 av Charmander
Gjest .-L-. Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Si hva du ønsker, så enkelt er det. Ønsker du vennskap så sier du det
Charmander Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Si hva du ønsker, så enkelt er det. Ønsker du vennskap så sier du det Slik jeg tolker det ønsker TS seg en flørt som kan bli noe mer.
Gjest .-L-. Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Skrev at hun ble ville bli bedre kjent med dem, det er ikke en flørt i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå