AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Altså, kjæresten min har noen album (fra før vi ble sammen) der han har vært på et arrangement og tatt bilder av noen jenter han ikke kjenner og lagt ut. Noen av de er lettkledde "bimboer" (beklager generaliseringen), på et har han skrevet babe. Problemet er vel en kombinasjon av at jeg er fordomsfull og ikke føler jeg helt vet hva slags person han er. Altså, alt taler for at han er en bra person, men veldig annerledes fra alle mine ekser, og meg, i forhold til verdier etc. Jeg har vel mine fordommer mot menn som drar på slike arrangement hvor årsaken liksom er å se sport, men hvor det kryr av lettkledde "maskotjenter" (aner ikke hva det kalles). Føler det er harry, og at sporten bare er en liten del av det. Synes bare det er så teit å ta bilder av fremmede jenter og legge ut på FB, og til og med kommentere "babe". Får da litt inntrykk av at han er en mannssjåvinist som objektiviserer jenter. Og de er veldig annerledes enn meg, så hva liker han med meg da? Er det noen som tenker litt på samme måte, evt som kan moderere meg? Bør jeg spørre han hva bakgrunnen var? Anonymous poster hash: 14d3e...ede 2
Marie90 Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 (endret) Jeg synes også det er rart. "Objektifisering" er kanskje feil ord. Menn er visuelle og liker pene damer og de kommer til å være interessert i jenter i bikini til de slutter å like sex. Én ting er at menn legger ut "skrytebilder" av seg selv med en pen dame (antakeligvis et patetisk forsøk på å skape en illusjon om at noe skjedde mellom dem) - ikke mer elegant, men han er i det minste med på bildet. Å legge ut bilder av kun jentene som han har gått rundt og fotografert er litt spesielt. Hvis han var 17 da det skjedde og har glemt bildene kan det forstås. Hvis ikke hadde jeg kanskje spurt ham hva som er greia. Endret 13. august 2013 av Marie90 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Han var vel mer som rundt 30.. Ikke akkurat gatebil (ikke at jeg vet forskjellen) men noe bilrally ja. Anonymous poster hash: 14d3e...ede
orgus Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg har vel mine fordommer mot menn som drar på slike arrangement hvor årsaken liksom er å se sport, men hvor det kryr av lettkledde "maskotjenter" (aner ikke hva det kalles). Kan vel fort være både Formel1 og Nascar eller noe annet for den saks skyld, men tviler på at noen drar på sånt for å se på maskotjentene Bortsett fra det så har jeg ikke så mye å bidra med
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Alle menn liker da lettkledde jenter. De jentene der kaster klærne for oppmerksomhet, de vil høre ting som "babe" etc. At kjæresten din også liker dette her, er helt normalt. Han kommenterte babe før dere var sammen, så da ser jeg ikke problemet 3
Tibbie Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Jeg syns det er ganske harry, ja Men det betyr ikke at han er mindre glad i deg, eller har mindre respekt for deg. Den "babe"-greia tror jeg er noe gutter gjør for å vise seg for andre gutter. Syns ikke du skal bekymre deg så lenge du ikke føler han behandler deg som et objekt
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Wow...jeg spurte han om det, han ble rasende. Sa han brydde seg overhodet ikke om hva jeg tenkte om det. Tror nok det er slutt nå.. Anonymous poster hash: 14d3e...ede
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Wow...jeg spurte han om det, han ble rasende. Sa han brydde seg overhodet ikke om hva jeg tenkte om det. Tror nok det er slutt nå.. Anonymous poster hash: 14d3e...ede Slutt for det lille der? Herregud, for en dust. Hans loss. 2
agirlandagun Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Ja, du både overtenker og overreagerer. Skjerpings. Stakars mannfolk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå