Sassenach Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 (endret) Er det noen her som har erfaring med Matis Reponse Delicate Absolute Soothing Serum? Bruker fra før av MD Formulations CRS serum, men er på utkikk etter et som er beroligende og litt fuktighetsgivende. Har fet, sensitiv og fuktigfattig hud som lett får tilstoppede porer. Kjempekombo med andre ord! :-) Endret 13. august 2013 av minimika
Chocoholic Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Følger med på tråden, virker som om vi har samme hudtype 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg har kombinert hud,som er veldig sensitiv og elsker MD sitt serum, men syns Matis er oppskrytt. Merket ikke mye forskjell. Delicate serien skal være den beste for sensitiv hud sies det, men det syns ikke jeg. Anonymous poster hash: cebc7...ea6
Sassenach Skrevet 13. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg har kombinert hud,som er veldig sensitiv og elsker MD sitt serum, men syns Matis er oppskrytt. Merket ikke mye forskjell. Delicate serien skal være den beste for sensitiv hud sies det, men det syns ikke jeg. Anonymous poster hash: cebc7...ea6 Takk for svar! Er veldig fornøyd med toner og fuktighetskrem fra Matis sin Delicate-serie i kombinasjon med rens og CRS-serumet til MD Formulations, og tenkte et beroligende fuktserum er det som trengs for å gjøre hudpleierutinen komplett. Jeunesse-serumet(altså det som er regnet som rent fuktserum) fra Matis er ikke et alternativ da det inneholder en ingrediens jeg ønsker å holde meg unna, og jeg kan ikke bruke Decléor uten å få heugevis av nupper ila. få dager. I og med at du ikke er så begeistret for Matis, har du noen forslag til alternativer? Dvs. serum og evt. fuktighetskrem? Interessert i å høre hva andre bruker!
Sassenach Skrevet 13. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2013 Følger med på tråden, virker som om vi har samme hudtype Godt å høre det finnes flere i samme båt! Er ikke enkelt å finne riktig sammetsetning av produkter som tar hensyn til både hudtype og disse hudtilstandene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå