Gå til innhold

Avspillingprogram for mac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ett nytt avspillingsprogram til mac. Har brukt Arcsoft Media Theatre til pcen min, men siden den har tatt kvelden trenger jeg ett spilleprogram for Blu Ray til macen. Arcsoft funker ikke på mac desverre.

Det jeg må ha er en enkel måte å spille episoder i rekkefølge. Med Arcsoft kunne jeg bare trykke på en episode, så spilte den de andre i rekkefølge. Har så langt ikke funnet et program til mac som er like enkelt. Noen som har noen gode avspillingsprogram å anbefale meg? Gjør ikke noe om de koster penger forresten.

Anonymous poster hash: 81812...6fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VLC er brukbart, men jeg forstår ikke hvordan jeg spiller av feks en sesong i rekkefølge. Markerer jeg ett par episoder spilles de ikke etter hverandre. Veldig kjedelig når macen er koblet til TV og jeg sitter i sofaen.

Skrevet

VLC er brukbart, men jeg forstår ikke hvordan jeg spiller av feks en sesong i rekkefølge. Markerer jeg ett par episoder spilles de ikke etter hverandre. Veldig kjedelig når macen er koblet til TV og jeg sitter i sofaen.

Hmm, vent litt.

Skrevet

Dra og slipp de i playlisten i VLC.

Anonymous poster hash: 6fae7...1af

Skrevet

Dra og slipp de i playlisten i VLC.

Anonymous poster hash: 6fae7...1af

Du kom meg i forkjøpet.

Skrevet

Er det virkelig så enkelt.. Jeg som har klagd så over VLC :P Men da skal jeg prøve på det. Tusen takk for hjelp dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...