AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hvordan fungerer solkortet? Hvordan avgir jeg antall minutter for soling? Og, hvordan sjekker jeg hvor mye penger det er på solkortet? Anonymous poster hash: a42ad...bc3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Alt står i den automaten som er utenfor hvert eneste solrom. Putt kortet inn. Tror det er tre ulike knapper under - du blar i alle fall opp med knappene slik at du får ønsket soletid. Du trykker på den grønne (?) knappen, og det tar 2 minutter før solen starter. Det kommer også opp på maskinen hvor mye du har igjen. Tror det kommer opp både før du kjøper soletid, og etter du har betalt for soletiden. Anonymous poster hash: 6015a...053
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Alt står i den automaten som er utenfor hvert eneste solrom. Putt kortet inn. Tror det er tre ulike knapper under - du blar i alle fall opp med knappene slik at du får ønsket soletid. Du trykker på den grønne (?) knappen, og det tar 2 minutter før solen starter. Det kommer også opp på maskinen hvor mye du har igjen. Tror det kommer opp både før du kjøper soletid, og etter du har betalt for soletiden. Anonymous poster hash: 6015a...053 Tusen takk:) Har alltid bare betalt med mynter, men nå fikk jeg et solkort. Aner ikke hvor mye det er på det. Anonymous poster hash: a42ad...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå