AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Ja jeg vet, de er ikke spesielt pene å se på og de er ut...men jeg eelsker mine uggs!! Ingenting annet er varmere på vintern må ha meg et nytt par nå siden de gamle mildt sagt er utslitte. Har lyst på den høyere varianten med knapper på sidene, vet Victorias secret har men det er jo forh.vis dyrt.. kom over en side som het billigauggs.com el noe slikt, men stusser litt på om de er ekte..litt shady navn på nettsiden kan man si. Jeg vil ha originale uggs og ikke kopier! Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 7d1f7...7ec
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 brandos.no zalando.no uggaustralia.com Anonymous poster hash: 21dce...dbe
Gjest Superwoman! Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Du kunne fått mine, men jeg ga de desverre bort igår..
Wonders Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Lille grensen sko i oslo. Eller Grænsen sko i grensen 12.
Gjest Solsmil Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Jeg bestilte uggs fra VS for er par år siden, og det ble fortsatt ca 5-600 kr billigere enn i Norge selv etter frakt og moms var betalt. (Man betaler ikke toll på sko). Den andre siden du nevner høres fake ut. Og skal du ha ekte uggs, så må du faktisk regne med å betale for det, og det koster.
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 UGG er helt fantastisk!!! Deiligste skoa jeg noen gang har trødd i, og ikke minst varme selv den kaldeste vinternatt. Synes ikke de ser så verst ut jeg. Men alt kler da den smukke? http://www.victoriassecret.com/shoes/uggs
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Hvis du bor i Oslo-området så har de masse UGGS på Shoe Baloo på Storo-senteret Anonymous poster hash: 4f6be...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå