Gå til innhold

Å sitte med mobilen hele tiden når man er på date. Frekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag var jeg på date. Det begynte fint, men det tok ikke lang tid før han slang mobilen på bordet å holdt på med den. Vi har ute å spiste. Jeg følte meg totalt ignorert av han. Var jeg så kjedelig? Jeg følte han ikke en gang fulgte med på hva jeg sa. Det var like før jeg kastet hele mobilen ut av vinduet!!

Det kunne ALDRI falt meg inn i å sitte med mobilen på date eller hvis jeg satt sammen med andre for den saks skyld. Helt ok å svare på en meld osv, men ikke ok å sitte på FB eller holde på med noe annet. Det var utrolig kjedelig for meg da han satt å trykket på mobilen nesten hele tiden. Gud vet hva han holdt på med.

Etter en stund ba jeg han om han kunne legge den vekk. "jaja bare vent litt" Han la den ikke vekk. Da han kjørte meg hjem snakket han i mobilen. :roll:

Hvordan i all verden kan noen holde på slik? Han virket ikke så veldg intressert i meg akkurat. Blir ikke flere dater for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 34600...236
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1a. Ikke interessert

1b. Kun interessert i sex men lite villig for å gjøre noe for å komme dit

2. Avhengig

3. Nervøs

Velg en/flere. Er du ikke fornøyd med det du valgte? Dump han.

Anonymous poster hash: b71ff...9fa
  • Liker 4
Skrevet

Hmm kan ikke akkurat si jeg er så fornøyd nei. Ikke så veldig gøy å bli oversett totalt av daten din.

ts

Anonymous poster hash: 34600...236
Skrevet

når han kjørte deg hjem håper jeg du bare gikk ut av bilen uten å si noe. hadde hvertfall jeg gjort. makan

Anonymous poster hash: 3cabb...41f
  • Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Dette hadde heller ikke jeg satt pris på. Man sitter da ikke med mobilen mens man er på date vel :nei: Det er da uhøfelig! Jeg hadde i allefall sagt i fra hvis daten min ikke la fra seg mobilen.

Skrevet

Idiot han der.

Anonymous poster hash: 7733f...fef

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

At han ikke er interessert er da ingen unnskyldning for å sitte med nesa i tlf hele kvelden. Da burde han heller ha avsluttet daten.

• Liker 3
Gjest Linda sofie
Skrevet

At han ikke er interessert er da ingen unnskyldning for å sitte med nesa i tlf hele kvelden. Da burde han heller ha avsluttet daten.

Helt enig.

• Liker 1
Skrevet

Enda et eksempel på at "sosiale medier" virker mot sin hensikt.

• Liker 1
Skrevet

Gi blanke i å svare hvis han tar mer kontakt.

Skrevet

Hehe oh dear... DET er utrolig irriterende ja! Ett skikkelig sjarmtroll dette.

Anonymous poster hash: 46aa4...012
Skrevet (endret)

Hjelpes, tror rett og slett jeg hadde reist meg fra bordet og gått jeg. Enig i at det ikke var mye sosiale antenner å spore der nei. :sjokkert:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

opplevd det samme en gang. fyren sa også på slutten at han hadde hatt det kjempe koselig sammen med meg. tror ikke han merka hvor teit han var engang. ble ingen flere dates med den karen. han er helt sikkert singel enda.

Anonymous poster hash: a3833...2ba
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror han var nervøs.

Anonymous poster hash: 79afb...8e0
Skrevet

Jeg er glad i mobilen min jeg altså, men når jeg er med venner, eller ennå verre på en date!, så er den pakket vekk! og satt på lydløs i de fleste tilfeller.

Man trenger da ikke være tilgjengelig 24/7 !

Anonymous poster hash: 92a90...b77
Skrevet

Jeg tror han var nervøs.

Anonymous poster hash: 79afb...8e0

Jeg tror også dette kan være en mulig årsak! Det er naturligvis veldig lite dannet å fikle med telefonen når man tilbringer tid med noen, men det finnes svært sjenerte mennesker som blir helt satt ut av å skulle forholde seg direkte til noen de ikke kjenner ennå. Kanskje han rett og slett ikke taklet den direkte kontakten som oppstår når det kun er mann, kvinne, ansikt til ansikt. Veldig dumt for ham hvis det er slik, for det gjør jo at han fremstår som frekk og uinteressert.

Skrevet

Hvis man er så avhenig av mobilen og sosiale medier/meldinger så hadde jeg sagt adjø. Kanskje han ikke hadde merka om du gikk en gang. frekt å behandle en jente slik

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...