AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg har en halvsøster og en halvbror. For snart to år siden mistet vi vår felles far. Og siden da har søsteren min trukket seg bort fra familien. Vi har aldri vært skikkelig sammensveiset. Vi har ulike mødre som vi vokste opp hos. Var hos far samtidig i noen ferier og helger. Broren min har bodd langt unna pga. studier i flere år, og ble boende der etter studiene. Han har jeg besøkt noen ganger. Vi har et fint søskenforhold, snakker godt sammen. Ellers har vi søsknene møttes mest sammen med far. Jeg og søster pleide å gå på kino med han, bowle, spise middag, drikke kaffe, besøke bror. Ikke veldig ofte, men.. Trodde ikke ting skulle endre seg så mye etter at han døde. Håpet at båndet mellom oss skulle bli sterkere. Det sa søsteren min at hun ønsket og, rett etter at han døde. Vi alle var enige i det. Hun svarer kort når vi sender henne melding og spør hvordan hun har det, og lurer ikke på hvordan vi har det. Jeg har tatt initiativ til å møtes flere ganger. Hun sier at hun vil, og skal ta kontakt når det passer. Så møter jeg henne tilfeldigvis, og hun sier at hun har glemt å kontakte meg. Vi avtalte å ta en kaffe en dag. Et kvarter før vi skulle møtes, avlyste hun. Alle syntes det var tungt da far døde, men jeg vet at hun slet nokså mye. Hun er yngst av oss, mest pappajente. Jeg sa at jeg er der hvis hun vil snakke.. Hun sa det samme til meg.. Men vi snakket ikke så mye. Vet ikke hvordan jeg skal nå frem til henne. Vil ikke slutte å prøve å ta kontakt, men jeg gjør det ikke ofte. Det kan hende hun ikke vil ha kontakt, at hun har følt at hun måtte henge med halvsøsknene så lenge far levde? Aner jo ikke hva hun tenker... Så jeg må bare tenke at det er tilfeldig at hun avlyser, glemmer osv. og vise at jeg fortsatt ønsker å ha kontakt med henne. Jeg bryr meg om henne, og skulle ønske vi kunne få et godt forhold igjen. Vi hadde det frem til aldersforskjellen mellom oss ble tydelig. Så var det noen år vi snakket greit sammen mens far også var der. Nå når alderen er mer jevn igjen, hadde vi jo sikkert hatt godt av kontakt begge to. Hun er 22år, jeg er 26, bror er 32. Anonymous poster hash: fe3d5...164
Gjest Milla Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hei! Skriv brev/ Mail til henne, der du forteller det sammme som her. Ikke sikkert hun tenker på det på samme måte som du. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå