AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Du som har blogg. Tjener du penger på den? Hvor mye? Valgte du tema før du startet bloggen eller bare begynte du å skrive? Anonymous poster hash: 00138...9b2
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 (endret) Niks, jeg tjener ikke ei krone. Jeg har derimot nettopp betalt 500kr for et års hosting. Jeg leikte meg med tanken på å sette inne en paypallink på den nye siden da, mange som blogger om det samme som jeg gjør det, men kom frem til at jeg gad ikke. Endret 13. august 2013 av Gjest
super-s Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg har fått tilbud om å tjene penger på bloggen min noen ganger, men sagt nei fordi det ikke passer seg på den type blogging som jeg driver med. Jeg startet å blogge for ca. 5 år siden, og da var det bare en hverdagsblogg. Så ble det en moteblogg, og så gikk det over til et annet tema (velger å ikke skrive hvilket tema det er under nick). Så jeg hadde ikke valgt tema på forhånd, nei.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg kan bare snakke for meg selv og det er at bloggen er et fristed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå