AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Min sønn har opplevd en lei sak som har blitt diskutert på facebookloggen. Da dette pågikk var han redd for at noen her hjemme skulle sjekke hva han skrev, så han har slettet enkelte meldinger (ikke hele samtaler , men kun noen meldinger innimellom i samtalen). Nå viser det seg at disse opplysningene er viktige, før vi evt. går til politiet. Jeg vil selv se hva som er skrevet, før jeg går videre. Er det noen mulighet til å finne igjen dette inne på pc`n? Eller er det slettet og borte for alltid. Anonymous poster hash: 262dd...337
Gjest Morteno Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Du må eventuelt kontakte Facebook å se om de kan gjenopprette meldigene. Det er ikke lagret noe annet sted enn hos Facebook.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Du må eventuelt kontakte Facebook å se om de kan gjenopprette meldigene. Det er ikke lagret noe annet sted enn hos Facebook. Takk. Anonymous poster hash: 262dd...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå