Gå til innhold

Puter som henger på sengegavl.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt litt rundt på nettet, men foreløpig ikke funnet noe svar på dette. Noen som vet hvor man kan finne slike puter som henger på sengegavlen? Følger disse putene med gavlen eller kan man kjøpe de separat og festes på nesten hvilken som helst gavl? Det er jo så deilig når man skal sitte i sengen og lese, og det er jo dekorativt også :) .

Anonymous poster hash: 06303...81f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm det har jeg aldri sett før, send link da :)

Skrevet

Faren min har laget mange slike puter til å ha på sengegavlen. Du kan ta den på hvilken som helst du vil.

Anonymous poster hash: d91b6...1fd

Skrevet (endret)

Vi kjøpte våre på fagmøbler, i samme stil som gavlen, Odel-serien til Fagmøbler.

Regner med at alle som fører senger og gavler fører sånne puter. Kanskje Ikea har også?

Edit: Mener at vi kjøpte putene i tillegg, dvs at de ikke var inkl. med gavlen.

Endret av leopanter
Skrevet

Nå skjønte jeg litt mer hva du mente. Jeg kjøpte en enkel fra ikea som er lett å oppgradere med tiden. Veldig greit alternativ hvis man liker å resturere ting.

Skrevet

polstret sengegavl ?

et googlesøk gav meg mange hits

Nei, var ikke en slik, men puter som henger ned på hodegavlen, en til hver :) .

Skrevet

Faren min har laget mange slike puter til å ha på sengegavlen. Du kan ta den på hvilken som helst du vil.

Hvordan gjør man det? De må jo henge i noen slags stropper og festes på ett eller annet vis :klo: . Føler meg litt teit nå, for det er sikkert enklere enn jeg innbiller meg.

Skrevet

Vi kjøpte våre på fagmøbler, i samme stil som gavlen, Odel-serien til Fagmøbler.

Regner med at alle som fører senger og gavler fører sånne puter. Kanskje Ikea har også?

Edit: Mener at vi kjøpte putene i tillegg, dvs at de ikke var inkl. med gavlen.

Da må jeg ta meg en tur innom en Fagmøbler-butikk :) . Er de tilpasset akkurat den gavlen (feste/stropper) eller tror du man kan bruke de på andre gavler også?

Nå skjønte jeg litt mer hva du mente. Jeg kjøpte en enkel fra ikea som er lett å oppgradere med tiden. Veldig greit alternativ hvis man liker å resturere ting.

Hva slags pute var det? Sengepute? :klo: Hvordan festet du den? Må det ikke være en form for åpninger/hull i puten/putetrekket for at den skal ha noe å henge i?

Skrevet

Da må jeg ta meg en tur innom en Fagmøbler-butikk :) . Er de tilpasset akkurat den gavlen (feste/stropper) eller tror du man kan bruke de på andre gavler også?

Hva slags pute var det? Sengepute? :klo: Hvordan festet du den? Må det ikke være en form for åpninger/hull i puten/putetrekket for at den skal ha noe å henge i?

Det er en halvrund pute med én stropp som har et lodd i den andre enden, så passer nok til mange slags gavler :)

Skrevet

Jeg vet at de har hatt sånne på Ikea i mange år ihvertfall.

Anonymous poster hash: 69705...b5b
Skrevet

e8c04424abe9bede97c0b01ce7b5f8d2.JPG

fa6fd351-55f7-8afb-a335-d8da50ee6236.jpg

Anonymous poster hash: 6f3df...219
Skrevet

Ts, jeg aner ikke hvordan faren min gjør det, men han har gjort det på mange og alle ble fornøyde. :) har du en ide i hodet, så tryller han frem det. Han laget sengegavlen til meg, som jeg ville ha den, og ingen har lik og det er litt av vitsen ;)

Skrevet

Du kan henge en en gardinstang over senga og henge putene ned fra den. :)

Skrevet

Du kan henge en en gardinstang over senga og henge putene ned fra den. :)

Hahahaha! Lol.

Anonymous poster hash: 839e1...7fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...