AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg bestillte en pakke smilelab på blivakker.no og prøvde den for første gang idag. Jeg har prøvd stripsene en gang før av en venninne og når jeg tok av stripsene og skulle ha de på tennene var det mye av den gelen som hang igjen på plastflaten, altså ikke på stripsene. Er dette riktig? det var helt nederst så det er av den delen som skal være bak tennene, men det skal vel ikke være sånn? Jeg mener jeg ikke tok de av på feil måte eller noe? jeg begynnte i et hjørne å dro den sakte bortover, er vel ikke noen annen måte å fa de av på? Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 02560...379
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Skjønner virkelig ikke hva du mener? Anonymous poster hash: b851f...af2
Antique Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg og har samme problemet! Vet ikke om det skal være sånn eller ikke ;o
Lykkelitenen Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Det skal ikke være slik, ta kontakt og be om å få returnere varen og bytte i en ny Jeg vet ikke om det er fordi produktene er oppbevart feil eller om det er produksjonsfeil, men vi har fått noen slike pakker på vita også.
Notisblokk Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg har det ikke sånn. Geleen henger fast på stripsene og ikke plastikken, så tror ikke det skal være sånn alså. Jeg ville sendt en mail og klaget
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Det var ikke så mye som satt fast, men jeg tror jeg skal prøve en gang til før jeg tar kontakt med de! TS Anonymous poster hash: 02560...379
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Skjønner virkelig ikke hva du mener? Anonymous poster hash: b851f...af2 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men stripsene er på en slags plastik plate før du tar de på tennene. Når jeg tok av stripsene satt litt av geleen på stripsene igjen på den plastik platen. Anonymous poster hash: 02560...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå