AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Finner ikke svar på dette noen steder. Vi får normalt feriepenger i juni, og får da vanlig lønn resten av året selvom vi tar ferie. Hva skjer da når jeg tar ferie i permisjonstiden? Da stopper jo pengene fra NAV tl jeg er ferdig med ferien og fortsetter med permisjonen. Feriepengene får jeg jo i juni, selvom jeg tar ferie fra permisjonen f.eks i oktober. Får jeg da vanlig lønn fra arbeisgiver i f.eks 4 uker i oktober? Anonymous poster hash: c5bc8...dd3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Finner ikke svar på dette noen steder. Vi får normalt feriepenger i juni, og får da vanlig lønn resten av året selvom vi tar ferie. Hva skjer da når jeg tar ferie i permisjonstiden? Da stopper jo pengene fra NAV tl jeg er ferdig med ferien og fortsetter med permisjonen. Feriepengene får jeg jo i juni, selvom jeg tar ferie fra permisjonen f.eks i oktober. Får jeg da vanlig lønn fra arbeisgiver i f.eks 4 uker i oktober?Anonymous poster hash: c5bc8...dd3 Jeg ville gjort det. Anonymous poster hash: 120b5...b0a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg ville gjort det.Anonymous poster hash: 120b5...b0a Svarte ikke på mitt spørsmål i det hele tatt TS Anonymous poster hash: c5bc8...dd3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Svarte ikke på mitt spørsmål i det hele tatt TSAnonymous poster hash: c5bc8...dd3 Jeg mente - jeg ville fått det fra min arbeidsgiver. Hva du får er det jo ingen som vet her. Beklager at jeg svarte for kort.Anonymous poster hash: 120b5...b0a
Nektarin Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg fikk feriepenger som vanlig, og ingen lønn i feriemåneden.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Må man fortelle om at man drar på ferie? Lite rutinert Anonymous poster hash: ec775...9db
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Må man fortelle om at man drar på ferie? Lite rutinert Anonymous poster hash: ec775...9db Det er ikke snakk om å dra på ferie, men ta ferie i permisjonstiden Hva man gjør og hvor man reiser er irrelevant Anonymous poster hash: c5bc8...dd3
pratesyk Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Jeg tok ut ferie i permisjonen for å kunne være hjemme lenger. Jeg fikk da feriepenger i juni som vanlig og vanlig lønn de andre månedene.. Tror det samme gjelder deg siden d høres ut som om dere har samme ordning på jobben som det vi har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå