Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med en dere dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdet på med en jente i to måneder nå og har vært enige i å være eksklusive stort sett hele tiden. I begynnelsen møttes vi 1-2 ganger i uka og hadde masse kontakt på meldinger og facebook.

Det føles litt som at ting har endret seg nå. Vi møtes fremdeles 1-2 ganger i uka og jeg kan ikke se noen forskjell på hvordan hun er når vi er sammen, men vi har langt mindre kontakt på telefon og facebook. Kanskje hver 3. dag eller noe slikt nå. Vi tar kontakt med hverandre sånn ca like mye.

Har hun begynt å miste interessen eller er det bare naturlig at det blir slik etterhvert?

Anonymous poster hash: c76d7...b4e
Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det er vel naturlig at ting roer seg litt etterhvert.

Man merker det om den andre begynner å miste interessen. Da blir du plutselig ikke så viktig lenger og hun vil prioritere andre småting i stedet for deg. Ting hun kanskje kunne ha inkludert deg i eller nedprioritert for å være sammen med deg.

Jeg husker det klikket for meg 6 måneder ut i mitt første forhold, fordi det var for intenst. Mange år siden, men morsomt å tenke tilbake på, for jeg er akkurat den samme på dette punktet nå igrunn.

Skrevet

Ikke tenk på det hvis hun er den samme når dere møtes :) Kanskje er hun opptatt med ting akkurat nå. Av og til har man sånne perioder :)

Anonymous poster hash: e0675...8d7
Skrevet

/ts

Jeg har ikke lagt merke til noen endringer i måten hun er på når vi er sammen. Meldingene er også stort sett de samme (lange og masse smileyer). Det er bare at hun tar sjeldnere kontakt og bruker lengre tid på å svare.

Kanskje hun er bare opptatt. Men kan det tyde på at hun mister interessen litt?

Skrevet

Nei, ikke for meg i hvert fall? Jeg driver ikke med sånn hinting når jeg først har vist interesse for noen. Er det en grunn til at hun plutselig skulle begynne å miste interessen?

Han jeg har interesse for og er på datern med, har ikke kontakt bortsett fra når vi møtes eller planlegger å møtes. Vi har vel bare snakket to ganger med hverandre ellers.

Skrevet

Nei, ikke for meg i hvert fall? Jeg driver ikke med sånn hinting når jeg først har vist interesse for noen. Er det en grunn til at hun plutselig skulle begynne å miste interessen?

Han jeg har interesse for og er på datern med, har ikke kontakt bortsett fra når vi møtes eller planlegger å møtes. Vi har vel bare snakket to ganger med hverandre ellers.

Vi hadde en krangel for noen uker siden. Ingen stor sak, men hun kom med en slengkommentar og jeg ble sur. Var hos henne, men jeg dro hjem da. Kan være det?

Samtidig sendte jeg henne en melding tidligere i dag. Lurte bare på om hun ville finne på noe til helga. Hun svarte med masse smileys at jeg kunne komme på besøk til henne, så kunne vi lage mat sammen. Jeg er forvirret :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...