Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal møte en fyr som jeg har snakket mye med på nettet. Jeg føler jeg vet "alt" om han, og alt om hans meninger og ting. Nå skal vi møtes, og vi begge er ganske sjenerte og ikke så flinke på å holde i gang en samtale, så hva kan vi snakke om når vi møtes? Er så redd for at alt skal bli ødelagt av at vi begge ikke finner på nok å si. Har liksom ikke så mye å spørre han om heller, siden jeg har spurt om alt når vi har snakket på nett. De fleste møtene mine med folk fra nettet har blitt ødelagt av akkurat dette, og jeg vil virkelig at møtet med denne fyren skal gå bra. Så er det noen som har noen forslag til hva vi kan snakke om hvis samtalen stopper opp?

Anonymous poster hash: e59b6...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i midten av 20 årene

Gjest Yellowrose
Skrevet

Du kan jo alltids spørre om han har noen planer for helgen som kommer, hva han skal senere den dagen osv. Om han har gjort noe interessant i det siste.. Spørr mye! Da kommer nok samtalen til å gå av seg selv :) Lykke til!

Skrevet

For min del er det enkelt; Jeg orker aldri å tilbringe mye tid med noen jeg ikke kan være stille med. Det er essensielt, man må kunne nyte det man gjør, tenke, eller bare slappe av uten å føle at man må snakke hele tiden. Etterhvert som man blir bedre kjent kan man ofte det med de fleste, men med noen mennesker er det naturlig fra dag én å bare kunne være sammen. Jeg liker de menneskene.

Uansett... Mitt råd er å ikke stresse med å tenke på slike ting. Ta det som det kommer. Kanskje flyter samtalen lett hele tiden. Kanskje det føles naturlig at dere snakker litt, så er stille litt, og så snakker litt igjen. Eller kanskje det blir mye ubekvem stillhet, som for så vidt ikke er koselig, men - det blir ikke bedre av å presse ut spørsmål man har tenkt ut på forhånd og egentlig ikke lurer på, kun for å ha noe å si.

Skrevet

Jeg skal møte en fyr som jeg har snakket mye med på nettet. Jeg føler jeg vet "alt" om han, og alt om hans meninger og ting. Nå skal vi møtes, og vi begge er ganske sjenerte og ikke så flinke på å holde i gang en samtale, så hva kan vi snakke om når vi møtes? Er så redd for at alt skal bli ødelagt av at vi begge ikke finner på nok å si. Har liksom ikke så mye å spørre han om heller, siden jeg har spurt om alt når vi har snakket på nett. De fleste møtene mine med folk fra nettet har blitt ødelagt av akkurat dette, og jeg vil virkelig at møtet med denne fyren skal gå bra. Så er det noen som har noen forslag til hva vi kan snakke om hvis samtalen stopper opp?

Hva skal dere gjøre på daten?

Hvis dere gjør en aktivitet så kanskje det blir lettere å holde samtalen i gang? Prate om det dere gjør, ser, skal, har gjort osv.

Ellers så er det bare å bable i vei om alt mulig. Reiser, morsomme opplevelser, en rar film du så her om dagen, noe morsomt en venninne har gjort, skole/jobb, noe du skal fremover, at de begynner å bli høst (været funker alltid).

Anonymous poster hash: 68661...4c1

Skrevet

Hva skjer med spy-spamminga på forumet? Har sett det i flere tråder..

Anyways, TS. Jeg er i et avstandsforhold og blir sjenert når jeg og kjæresten sees etter lang tid. Sier liite.. Men så går praten av seg selv etter en stund. Prøv å ikke tenke på det, så kommer det av seg selv.

Gå på kino, kanskje? Så kan dere snakke om filmen etterpå..

Ikke ha så mye kontakt med han rett før dere møtes, så blir det mer å prate om..

Hvis det er noe du har lyst til å fortelle, vent til dere møtes i stedet for å skrive det.

Enig med den som skrev at det er viktig å kunne være stille sammen og. All stillhet er slett ikke pinlig stillhet :)

Anonymous poster hash: cdb1c...88e
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...