AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann. Eller jeg føler han er fantastisk det lille jeg har blitt kjent med han. Han var rask med å fortelle meg at han var gift. Han har ventet på en slik dame som meg, for å gå ut av ekteskapet. Jeg er ikke naiv. Jeg vet det er noe de fleste sier. Samtidig så har han vært åpen om hvordan ting er. Kona ville ha skilsmisse for et år siden. Livet hans raste og han ble deprimert. For 3 måneder siden bestemte han seg for å ta tak. Han begynte å trene og ta vare på seg selv. Så fortalte kona at hun ikke ville skilles. Han vet det er pga økonomi. Han har god jobb, god lønn, osv. Han på sin side er redd for å være alene. Pga det har han vurdert forslaget hennes, selv om han føler seg lurt. Men etter at han møtte meg så bestemte han seg for at han vil skilles og han har tatt det opp med kona og de er nå i en prosess. Hva tenker dere? Lar jeg meg lure? Blir jeg rebounden? Anonymous poster hash: c31b3...520
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Who can say where the road goes Where the day flows, only time And who can say if your love grows As your heart chose, only time 6
Gjest Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann. Eller jeg føler han er fantastisk det lille jeg har blitt kjent med han. Han var rask med å fortelle meg at han var gift. Han har ventet på en slik dame som meg, for å gå ut av ekteskapet. Jeg er ikke naiv. Jeg vet det er noe de fleste sier. Samtidig så har han vært åpen om hvordan ting er. Kona ville ha skilsmisse for et år siden. Livet hans raste og han ble deprimert. For 3 måneder siden bestemte han seg for å ta tak. Han begynte å trene og ta vare på seg selv. Så fortalte kona at hun ikke ville skilles. Han vet det er pga økonomi. Han har god jobb, god lønn, osv. Han på sin side er redd for å være alene. Pga det har han vurdert forslaget hennes, selv om han føler seg lurt. Men etter at han møtte meg så bestemte han seg for at han vil skilles og han har tatt det opp med kona og de er nå i en prosess. Hva tenker dere? Lar jeg meg lure? Blir jeg rebounden? Anonymous poster hash: c31b3...520 Vanskelig å si. Men høres ut som om du har litt bedre odds en de fleste andre vi hører om her inne. Vær litt tilbakeholden, så han får plass til å tenkte. Om han skiller seg skal det være for sin egen del, ikke for din. 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Vanskelig å si. Men høres ut som om du har litt bedre odds en de fleste andre vi hører om her inne. Vær litt tilbakeholden, så han får plass til å tenkte. Om han skiller seg skal det være for sin egen del, ikke for din. Takk for godt råd. Har ikke tenkt til å ha sex med han eller noe før han er flyttet ut. Men siden dette er i en tidlig fase enda, så det kan være enklere å si det, enn å faktisk gjøre det. Det er svært sjeldent jeg faller for noen, og han får meg til å føle meg sett. Anonymous poster hash: c31b3...520
Gjest Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Lykke til. Det høres ut som et vanskelig sted å være, der du er nå. Å holde igjen sex er nok det lureste du kan gjøre. Om du stiller opp på sex har han mye mindre grunn til å ville flytte. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Lykke til. Det høres ut som et vanskelig sted å være, der du er nå. Å holde igjen sex er nok det lureste du kan gjøre. Om du stiller opp på sex har han mye mindre grunn til å ville flytte. Fordelen er at jeg har glemt eksen. Det har tatt meg et år. Bakdelen er at jeg skulle ønske han ikke var gift. Det har nok med alderen min å gjøre, men jeg føler jeg kun treffer menn som er gifte, eller nyseparerte. Anonymous poster hash: c31b3...520
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann. Eller jeg føler han er fantastisk det lille jeg har blitt kjent med han. Han var rask med å fortelle meg at han var gift. Han har ventet på en slik dame som meg, for å gå ut av ekteskapet. Jeg er ikke naiv. Jeg vet det er noe de fleste sier. Samtidig så har han vært åpen om hvordan ting er. Kona ville ha skilsmisse for et år siden. Livet hans raste og han ble deprimert. For 3 måneder siden bestemte han seg for å ta tak. Han begynte å trene og ta vare på seg selv. Så fortalte kona at hun ikke ville skilles. Han vet det er pga økonomi. Han har god jobb, god lønn, osv. Han på sin side er redd for å være alene. Pga det har han vurdert forslaget hennes, selv om han føler seg lurt. Men etter at han møtte meg så bestemte han seg for at han vil skilles og han har tatt det opp med kona og de er nå i en prosess. Hva tenker dere? Lar jeg meg lure? Blir jeg rebounden? Anonymous poster hash: c31b3...520 Han skaffer seg et sikkerstikk før han stikker av fra kona. Du må føle deg spesiell.... 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Han skaffer seg et sikkerstikk før han stikker av fra kona. Du må føle deg spesiell.... Ha ha, nettopp det jeg tenkte, er en klassiker. Anonymous poster hash: bc09c...52f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Jeg datet en mann som var gift - Vi har vært bekjenter/venner i fem år - men fant ut at vi ville ha uforpliktende sex og kos - og tettere vennskap for halvannet år siden. ble med en gang før det ble stille, før vi traff hverandre igjen og tok en røyk sammen før han forsvant ut av livet mitt ett halvt år - før vi for alvor begynte å treffes ofte da han var på 14 dagers perioden på båten - og han forsvant etter en måned, før jeg fant en annen. Da gikk d opp for mannen hvor mye han ville ha meg, og tok ut seperasjon og var ærlig mot kona hele veien ( de har vel ikke akk vært sammen for kjærlighetens skyld sånn ærlig)............ Nå bor vi sammen og skal gifte oss.. Alt er mulig.. Man må bare møte på riktig person. Anonymous poster hash: 4064e...b65
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Pinadø. Begynner det med utroskap, så slutter det med utroskap. 1
Steinar40 Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann. Eller jeg føler han er fantastisk det lille jeg har blitt kjent med han. Han var rask med å fortelle meg at han var gift. Han har ventet på en slik dame som meg, for å gå ut av ekteskapet. Jeg er ikke naiv. Jeg vet det er noe de fleste sier. Samtidig så har han vært åpen om hvordan ting er. Kona ville ha skilsmisse for et år siden. Livet hans raste og han ble deprimert. For 3 måneder siden bestemte han seg for å ta tak. Han begynte å trene og ta vare på seg selv. Så fortalte kona at hun ikke ville skilles. Han vet det er pga økonomi. Han har god jobb, god lønn, osv. Han på sin side er redd for å være alene. Pga det har han vurdert forslaget hennes, selv om han føler seg lurt. Men etter at han møtte meg så bestemte han seg for at han vil skilles og han har tatt det opp med kona og de er nå i en prosess. Hva tenker dere? Lar jeg meg lure? Blir jeg rebounden? Anonymous poster hash: c31b3...520 Han er gift og redd for å være alene. Akkurat.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Han skaffer seg et sikkerstikk før han stikker av fra kona. Du må føle deg spesiell.... Jeg forstår tanken, for jeg tenkte det samme selv når jeg traff han. Småfull på byen, klinings og flotte ord. I ettertid har det derimot ikke vært snakk om noe mellom oss. Vi snakker sammen om hvordan det går med han og hvor i prosessen han er. At han er glad for rådene mine og motivasjonen jeg gir han til å endre et liv han ikke er fornøyd med. Han deler tankene sine med meg, og ikke noe mer enn det. I går var han på visning og han møtte på noen kjente og han var åpen om at jo han skulle skilles og trengte ny plass å bo. Jeg føler vel egentlig at han gjør dette for sin egen del, men at jeg fikk han til å få lyst til å gjøre det. Uten at det betyr at han og jeg skal starte noe. Har ikke fått noen hint om det iallefall. Anonymous poster hash: c31b3...520
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Han er gift og redd for å være alene. Akkurat. Ja, og sånn har jo mange det. Det betyr ikke at han er en dust fordet! Anonymous poster hash: c31b3...520 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Jeg datet en mann som var gift - Vi har vært bekjenter/venner i fem år - men fant ut at vi ville ha uforpliktende sex og kos - og tettere vennskap for halvannet år siden. ble med en gang før det ble stille, før vi traff hverandre igjen og tok en røyk sammen før han forsvant ut av livet mitt ett halvt år - før vi for alvor begynte å treffes ofte da han var på 14 dagers perioden på båten - og han forsvant etter en måned, før jeg fant en annen. Da gikk d opp for mannen hvor mye han ville ha meg, og tok ut seperasjon og var ærlig mot kona hele veien ( de har vel ikke akk vært sammen for kjærlighetens skyld sånn ærlig)............ Nå bor vi sammen og skal gifte oss.. Alt er mulig.. Man må bare møte på riktig person. Anonymous poster hash: 4064e...b65 Jeg ville nok aldri innledet et forhold til en som var gift, og skulle det bli noe mellom meg og denne mannen må det skje etter at han har flyttet ut og kona (ex kona) er klar over at vi har tatt vennskapet over til noe mer. Hadde det ikke vært for at han er så ærlig og åpen med meg, og at det aldri har vært snakk om sex, eller noe slikt, så hadde jeg nok ikke involvert meg med han heller. Jeg håper for din del at det virkelig er slik som du tror, og at de ikke hadde det fint sammen og at han har funnet lykken med deg. For jeg er nok litt som gjest og tenker en gang utro, alltid utro. Anonymous poster hash: c31b3...520
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 I går var han på visning og han møtte på noen kjente og han var åpen om at jo han skulle skilles og trengte ny plass å bo. Jeg føler vel egentlig at han gjør dette for sin egen del, men at jeg fikk han til å få lyst til å gjøre det. Uten at det betyr at han og jeg skal starte noe. Har ikke fått noen hint om det iallefall. Anonymous poster hash: c31b3...520 Så hvorfor laget du da tråden her`?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Så hvorfor laget du da tråden her`? Fordi jeg liker han veldig godt og fordi selv om det ikke har vært noen hint om at vi skal sette i gang med noe, så har vi jo satt i gang ett eller annet. Han fortalte meg jo i fylla, at jeg er en sånn dame som kan få han til å gå fra kona. Og så setter han faktisk i gang prosessen noen dager etterpå. Vi har hatt daglig kontakt etter at vi traff hverandre ute og han deler tanker med meg som er veldig ærlige og oppriktige. Så jeg opprettet vel egentlig denne tråden bare for å dele. Fordi jeg tror det kanskje kan utvikle seg til noe, og fordi jeg ikke ønsker å være en rebound. Anonymous poster hash: c31b3...520
idamoor Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Jeg ville nok aldri innledet et forhold til en som var gift, og skulle det bli noe mellom meg og denne mannen må det skje etter at han har flyttet ut og kona (ex kona) er klar over at vi har tatt vennskapet over til noe mer. Hadde det ikke vært for at han er så ærlig og åpen med meg, og at det aldri har vært snakk om sex, eller noe slikt, så hadde jeg nok ikke involvert meg med han heller. Jeg håper for din del at det virkelig er slik som du tror, og at de ikke hadde det fint sammen og at han har funnet lykken med deg. For jeg er nok litt som gjest og tenker en gang utro, alltid utro. Anonymous poster hash: c31b3...520 Ett godt vennskap er uansett ett godt utganspunk. Kan forsovet være enig at en gang utro alltid utro, men man må ikke føye alle over en kam. I starten må jeg være ærlig å si jeg var skeptisk, og vi har vært igjennom mange runder. Så ikke alt har vært rosenrødt, selv om vi betyr mye for hverandre.. Og vet jo selv at eks konen hans ikke er helt på nett, spesielt ikke når han ligger på riksen etter han fikk hjertestans og fikk igang igjen at kona møtte opp bare for å be han skrive under testameentet, uten å vise følelser, uten å spørre om det går bra - eller vise at hun er trist. Hun er kald dame, som har diagnoser osv - som ikke enser andre menneskers følelser. har fått noen meldinger av hun, om at hun skulle gjøre alt for å ødelegge for oss - og svarte med at det er jeg likegyldig til fordi hun har slengt så mye negativt om han så hun burde være glad for å bli kvitt han. Ble stille etter det. Så i noen tilfeller så er faktisk eks koner klin gærne! Hun har i tilegg fått sneket seg på kontoen hans og tømt kontoen og satt trekk på kontoen i tre måneder frem i tid. Så fikk stoppa det... Blir matt jeg over hvordan noen mennesker kan være.. Men poenget er uansett, så må man ikke ta alle over en kam og si at en gang utro alltid utro.. i noen tilfeller er gresset grønnere på den andre siden...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Fordi jeg liker han veldig godt og fordi selv om det ikke har vært noen hint om at vi skal sette i gang med noe, så har vi jo satt i gang ett eller annet. Han fortalte meg jo i fylla, at jeg er en sånn dame som kan få han til å gå fra kona. Og så setter han faktisk i gang prosessen noen dager etterpå. Vi har hatt daglig kontakt etter at vi traff hverandre ute og han deler tanker med meg som er veldig ærlige og oppriktige. Så jeg opprettet vel egentlig denne tråden bare for å dele. Fordi jeg tror det kanskje kan utvikle seg til noe, og fordi jeg ikke ønsker å være en rebound. Anonymous poster hash: c31b3...520 Hvis det utvikler seg til noe etter at han sa det, så er du jo en rebound, eller sikkerstikk som vi kaller det på norsk.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Hvis det utvikler seg til noe etter at han sa det, så er du jo en rebound, eller sikkerstikk som vi kaller det på norsk. Får bare se hva som skjer. Fikk akkurat melding fra han om litt han hadde gjort på jobben og om veninna mi,som skal selge en leilighet der han vil kjøpe, kunne ha privatvisning. Vi har ikke snakket om å treffes igjen, bare snakker om situasjonen og skravler litt løst om hverdagen på Facebook. Anonymous poster hash: c31b3...520
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 At kvinnfolk aldri aldri aldri lærer.Anonymous poster hash: bc09c...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå