AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Møtte en gutt på ferie i år, vi begynte raskt å holde på og jeg følte alt var perfekt, så endret det seg og vi begynte å krangle og han trakk seg unna fordi han følte vi gikk for raskt frem. Vi kuttet kontakt han, møtt han et par ganger ute hvor han oppfører seg som han elsker meg og ikke noe særlig kontakt etterpå. Ingen av oss tar noe initiativ. I går var jeg ute og møtte på han igjen (en stund siden sist), han sa hvor mye han hadde savnet meg og at vi måtte gjøre masse edru fremover, og at han ville at det skulle bli oss igjen. Men jeg tror også at det er ei annen jente i bilde. Han ble med meg hjem uten at det skjedde noe. Etter at han dro skjønte jeg at jeg ikke er over han. Men stoler ikke helt på han heller. Mener gutter noe av det de sier når de er fulle? Skal jeg ta kontakt og eventuelt å si hva? Jeg er ikke intressert i opp og ned forhold, men føler vi ikke har prøvd ut ordentlig heller. Anonymous poster hash: 9bdd9...a12 Anonymous poster hash: f3dda...c5c Anonymous poster hash: f3dda...c5c Anonymous poster hash: f3dda...c5c
Obiola Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Mest sannsynlig fylleprat, basert på hans tidligere oppførsel. Skriv en melding hvor du konfronterer han med det han sa og at du lurer på om han mente det. Da slipper du gå rundt og spekulere.
Gjest Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Nei. Ingen mener det de sier når de er fulle! Eller vent, noen mener noe, men hvem? Og hva? Send han en melding i edru tilstand. Hør hva han sier da. Eller gå videre. Høres ut som om det er mye surr på gang her. Hadde ikke orket å styre med en mann som driver på med ei annen jente også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå