Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Samsung Galay S2. I sted skulle jeg ringe, men den er helt død. Jeg har fullt batteri. Den virket for ett par timer siden. Jeg får ikke slått den på på noen som helst måte. Hva tror dere har skjedd med den sånn helt plutselig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en reset. Ta ut batteriet?

Skrevet

Prøv en reset. Ta ut batteriet?

Det har jeg gjort :-)

Skrevet

Det har jeg gjort :-)

Hadde det ute i mer enn 30 sekunder?

Det går an å ta en hard reset, men da ryker alt som er inne på mobilen (omtrent som å reinstallere en pc)

Skrevet

Hadde det ute i mer enn 30 sekunder?

Det går an å ta en hard reset, men da ryker alt som er inne på mobilen (omtrent som å reinstallere en pc)

Hva vil det si å ta en hard reset?

Skrevet

Jeg tør ikke gjøre noe når jeg ikke vet om jeg har backup eller ikke. Jeg hadde batteriet ute i fem minutter uten at det hjalp. Jeg er et nek når det kommer til elektronikk :-)

Vel, du vet hvordan det er, store gutter tar aldri backup, og gråter ofte. (Me)

Skrevet

Hvis du ikke MÅ ha alle bildene og sms'er osv som er på mobilen så overlever du uten backup. Det hadde jo skjedd om du mistet mobilen i vann eller noen stjal den. Hvis det er batteriet som er dødt så må du kjøpe et nytt. Kjenner du noen med samme mobil? Da kan du jo teste med å låne batteriet, før du eventuelt reseter mobilen ordentlig.

Anonymous poster hash: a4b39...77d
Skrevet

Men

Hvis du ikke MÅ ha alle bildene og sms'er osv som er på mobilen så overlever du uten backup. Det hadde jo skjedd om du mistet mobilen i vann eller noen stjal den. Hvis det er batteriet som er dødt så må du kjøpe et nytt. Kjenner du noen med samme mobil? Da kan du jo teste med å låne batteriet, før du eventuelt reseter mobilen ordentlig.

Anonymous poster hash: a4b39...77d

Men mobilen er ikke mer enn åtte måneder gammel. Søsteren min har akkurat samme modell. Bare synd hun bor så langt unna :-)

Gjest Violetta
Skrevet

Men

Men mobilen er ikke mer enn åtte måneder gammel. Søsteren min har akkurat samme modell. Bare synd hun bor så langt unna :-)

Da har du jo garanti. Ring dem du kjøpte den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...